یکشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۳۰

دکتر نخستين، عضو هيأت رئيسه پارلمان محلي قزوين:

تدوين و اجراي طرح مناسب براي گاراژهاي محور امام خميني(ره) با بدنه سازي مسير توأم شود

دکتر نخستين، عضو هيأت رئيسه پارلمان محلي قزوين گفت: تدوين و اجراي طرح مناسب براي کاربري‌هاي خيابان امام خميني(ره) اگر با بدنه سازي مسير فوق همراه باشد، به جذب گردشگر کمک شاياني مي‌کند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ دکتر مريم نخستين در جلسه بررسي و تصويب لايحه ساماندهي گاراژهاي سطح شهر و به ويژه کاربري هايي که در خيابان امام خميني (ره) قرار دارند، گفت: خيابان امام خميني (ره) يکي از مهمترين محورهاي شهر به شمار مي‌آيد و با توجه به اينکه در اين مسير پلاکهايي به عنوان گاراژ وجود دارد و اغلب مورد استفاده درست و منطقي قرار نمي‌گيرند و بنابراين لازم بود که متوليان امر در راستاي تدوين طرح‌هاي توجيهي براي اينگونه پلاکها برآيند.

وي با تأکيد براينکه طرح تدوين شده براي اين موضوع بايد توجيهي بوده و تمامي محورهاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و گردشگري را دربر داشته باشد، افزود: آنچه که مالکين را ترغيب به همکاري با متوليان امر براي واگذاري پلاکهاي مربوطه مي‌کند، بهره مندي طرح از صرفه اقتصادي براي آنهاست و متوليان امر در شهرداري بايد به اين مقوله واقف باشند.

عضو هيأت رئيسه شوراي اسلامي شهر خاطرنشان کرد: طرح‌ها و کاربري‌هايي که در اين پروژه احداث مي‌شوند، بايد جذابيت و کارايي خاصي براي مسافران و گردشگران داشته باشند تا درآينده بتوانند محلي براي جذب گردشگران شوند.

نخستين همچنين در خاتمه اظهارداشت: بناها و کاربري‌هايي که آينده در اين پلاکها ساخته مي‌شوند، بايد با ضوابط و چارچوبهاي شهرسازي مطابقت داشته و در کنار اين به معماري اسلامي و ايراني نيز نگاه خاصي بيندازند.

پايان پيام/1924/خرداد95

     

 

تصاویر مرتبط