شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

زرآبادي نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي:

حفظ و توسعه باغستانها و توجه به موضوعات فرهنگي در طراحي شهري از اولويتهاست

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي گفت: حفظ و توسعه باغستانها و توجه به موضوعات فرهنگي در طراحي شهري از اولويتهاست.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيده حميده زرآبادي نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي در جلسه شوراي اسلامي شهر که با حضور نماينده ولي فقيه در استان، رئيس کميسيون اصل90 خانه ملت، اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار، مديران استاني و شهري، مسئولان نواحي و شوراياران در سالن قائم شهرداري قزوين برگزارشد، حضوريافت.

زرآبادي با اشاره به مسائل و مشکلاتي که شوراياران در جلسه مطرح کردند، تمامي آنها را از دغدغه هاي مسئولان و متوليان دانست و ادامه داد: موضوع حفظ و توسعه باغستانها يکي از مهمترين مواردي که بايد پيگيري شود و مسئولان و متوليان مربوطه بايد ازبين رفتن اين رگهاي حياتي جلوگيري کنند.

وي با تأکيد بر اينکه در طراحي شهري به فرهنگ و اصالتها توجه کنيم، افزود: تمرکز امکانات و خدمات در برخي نقاط و مخصوصا محدوده مرکزي، به نفع شهر نيست و هرچه از اين بافت دورتر مي‌شويم، امکانات نيز کمتر مي‌شود که اگر شوراياران در کنار شوراها و متوليان مربوطه قرار بگيرند، بسياري از معضلات و مسائل برطرف مي‌شود.

زرآبادي در خاتمه گفت: مشکلات همواره وجود داشته و تعداد کمي ندارد و براي حل آنها بايد ورود پيدا کنيم و راهکارهاي منطقي براي رفع آنها به مدد يکديگر پيدا کنيم.

پايان پيام/1942/تير95   

تصاویر مرتبط