شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

محمدي، رئيس کميسيون اصل90 مجلس شوراي اسلامي:

پيگير تحقق موضوعات و مسائل کلان شهر قزوين در سطح ملي هستيم

رئيس کميسيون اصل90 مجلس شوراي اسلامي گفت: پيگير تحقق موضوعات و مسائل کلان شهر قزوين در سطح ملي هستيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ داود محمدي رئيس کميسيون اصل90 مجلس شوراي اسلامي در جلسه شوراي اسلامي شهر که با حضور نماينده ولي فقيه در استان، زرآبادي نماينده مردم قزوين در خانه ملت، اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار، مديران استاني و شهري، مسئولان نواحي، شوراياران در سالن قائم (عج) شهرداري برگزارشد، با اعلام خبر فوق تصريح کرد: حل مشکلات برسرراه حفظ و توسعه باغستانها، رفع کم آبي بوستان فدک، اختصاص رديف بودجه براي مجمع جهاني شهر اسلامي و برخي ديگر از موضوعات و پروژه ها از مواردي بوده که يا بودجه ملي جذب شده و يا درحال پيگيري است.

وي افزود: به عنوان نمونه براي تأمين آب باغستان ضمن پيگيري در وزارت نيرو 60 ميليون مترمکعب تخصيص يافت، در کنار اين موضوع فرودگاه، انتقال ميدان ميوه و تره بار، ساماندهي ورودي ها نيز اقداماتي نتيجه بخش انجام شده است که اميدواريم هرچه زودتر بروز و ظهور يابد.

محمدي در ادامه با تأکيد بر اينکه توسعه متوازن، همگرايي و هم افزايي رمز توسعه و پيشرفت استان به شمار مي آيد، گفت: در طول دودهه گذشته از تصميمات و اقدامات شوراها و به خصوص شوراي اسلامي شهر قزوين حمايت کرديم، چراکه معتقديم بهاء دادن به اصل شوراها در قرآن کريم مورد تأکيد قرار گرفته است.   

تمامي مطالبات شوراياران در امور شهري پيگيري مي‌شود

محمدرضا صديقي رئيس کميسيون شوراياري پارلمان محلي در اين جلسه اظهارداشت: تاکنون جلسات زيادي با حضور شوراياران در قزوين برگزار شده و شوراياران انعکاس دهنده مشکلات و مسائل شهر در ابعاد و موضوعات مختلف بوده اند.

وي ادامه داد: پارلمان محلي همواره سعي داشته موضوعاتي که در حيطه کاري مجموعه مديريت شهري است را حل و فصل کند و موضوعات غيرمرتبط با حوزه مديريت شهري را به نهادها و دستگاههاي مسئول انتقال داده تا مورد رسيدگي قرار بگيرد.

اين عضو شورا در ادامه و ضمن شنيدن مشکلات شوراياران به خصوص مواردي که در منطقه يک وجود دارد، گفت: منطقه يک جزو محدوده ميراثي به شمار مي آيد که پارکينگ سعدالسلطنه، طرح شهيد انصاري شرقي و ساماندهي امامزاده حسين(ع) از مهمترين پروژه هاي بلاتکليف اين محدوده به شمار مي‌آيد که بايد به نتيجه برسند.

*

گفتني است، در ادامه جلسه شوراياران نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

پايان پيام/1944/تير95

تصاویر مرتبط