شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

در پارلمان محلي قزوين تأکيدشد؛

تقدير و تشکر از مردم انقلابي قزوين براي حضور پرشور در راپيمايي روز قدس

رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين از مردم استان و به ويژه شهر قزوين به خاطر حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي روز قدس تقدير و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي در جلسه پارلمان محلي که همزمان با عصر امروز در تالار مردم شورا برگزار شد، ضمن تشکر و قدرداني از مردم استان قزوين به خاطر حضور گسترده و انقلابي قزوين در راهپيمايي روز قدس، اظهارداشت: هرسال راهپيمايي روز قدس حماسي تر و پرشورتر از سال قبل با حضور گسترده مردم انقلابي، مندين، شهيدپرور و روزه دار قزويني همراه و همصدا با مسلمانان جهان برگزار مي شود.

وي در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آيت الله صدوقي چهارمين شهيد محراب به دست منافقين در 11 تيرماه سال 60 اظهارداشت: تأثيرگذاري اين عالم رباني در تبيين سيره و زندگي اهل بيت عليهم السلام و اثبات حقانيت ولايت و خلافت حضرت علي(ع) بعد از نبي مکرم اسلام(ص) با تدوين کتاب الغدير بسيار ارزشمند است.

*

در ادامه جلسه ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر از مردم انقلابي و متدين شهر قزوين به خاطر شرکت گسترده و پرشور در راهپيمايي روز قدس تشکر و قدرداني کردند.

فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي پارلمان محلي با بيان اينکه مردم ولايت مدار در سايه سار ولايت و رهبري، حماسه ديگري آفريدند، افزود: "حضور گسترده و حماسي مسلمانان ايران همراه و همصدا با ديگر مسلمين جهان در راهپيمايي روز قدس، موجب استشمام رايحه اولين قبله گاه مسلمانان در جهان شد، اين عطر به حول و قوه الهي و رهبري فرزانه مقام معظم رهبري و حمايت مردم ولايت مدار ايران اسلامي بار ديگر استشمام شد."

وي تصريح کرد: "در راهپيمايي روز قدس اکسير و شميم انقلاب اسلامي ايران فضا را پر کرد و صداي شيپور ظلم ستيزي و عدالت خواهي اسلام در جهان طنين انداز شد که اميدواريم با تحقق اين اتفاق مثبت، پرچم اسلام و عدالت خواهي با ظهور امام عصر (عج) در جهان برافراشته شود."

پايان پيام/1945/تير95

تصاویر مرتبط