یکشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۳

صديقي، نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين:

نهضت شبانه آسفالت اقدام ارزشمند شهرداري/براي اولين بار در قزوين، معابر شهري با آسفالت رنگي آشنا مي‌شوند

نايب رئيس کميسيون عمران پارلمان محلي نهضت شبانه آسفالت در قزوين را اقدامي مناسب و ارزشمند خواند و گفت: خيابانها و گذرهاي شهري با روکش آسفالت براي رفاه حال شهروندان مجدد سياه مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي که به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر در طرح نهضت شبانه آسفالت مجموعه مديريت شهري حضور يافته بود با بيان اين مطلب، اظهارداشت: با توجه به تصميم شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين مبني بر نياز معابر و خيابانهاي شهر به روکش آسفالت، اين مهم صورت مي‌گيرد.

وي ضمن تشکر و قدرداني از مديرعامل، کارشناسان، کارمندان و کارگران خدوم سازمان عمران شهرداري قزوين، گفت: تمامي گذرهايي که آسفالت مناسبي ندارند و به مرمت، اجراي تراش، ترميم و روکش نياز دارند، در اين نهضت شبانه مورد توجه قرار گرفته و يا خواهند گرفت.

صديقي خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت شبانه از ساعت 12 شب تا 6 صبح پاي برجاست و اکنون محورهاي خيابان امام خميني(ره)، ملک آباد، نوروزيان و شهيدبابايي درحال اجراست که تقاضا دارم براي تحقق بهتر کار، مردم همکاري لازم را در اين ساعات با کارکنان شهرداري داشته باشند.

وي در بخش بعدي سخنان خود از اجري آسفالت رنگي در بوستان مالکانه مينودر براي اولين بار در قزوين و به صورت آزمايشي خبرداد و گفت: يکي از مهمترين تصميمات نمايندگان مردم در شوراي شهر، تحقق آسفالت رنگي در معابر براي ايجاد تحول و زيبايي بصري شهر بوده است.

نايب رئيس کميسيون عمران خاطرنشان کرد: ازآنجاييکه تمامي طرح هاي شهري براي مردم اجرا مي‌شوند و نظرات آنان براي پارلمان محلي از اهميت بالايي برخوردار است، پس از اجراي طرح آسفالت رنگي از شهروندان مي‌خواهيم نظرات خود را از طريق سامانه 137 به متوليان مربوطه اطلاع دهند

پايان پيام/1948/تير95  

تصاویر مرتبط