دوشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۴

به منظور درجريان قرار گرفتن از روند اجراي طرح صورت گرفت؛

بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر از طرح نهضت شبانه آسفالت قزوين

اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين به همراه مديران عامل سازمانهاي عمران و آتش نشاني و مدير منطقه يک از طرح نهضت شبانه آسفالت شهرداري قزوين بازديد کردند.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در بازديدي که از روند اجراي نهضت شبانه آسفالت شهر قزوين به عمل آمد، رئيس پارلمان محلي، رئيس کميسيون خدمات شهري، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت، رئيس کميسيون شوراياري و نيز رئيس کميسيون املاک و توافقات حضور داشتند.

بنابراين گزارش؛ نهضت شبانه آسفالت در راستاي رفاه شهروندان و به منظور جلوگيري از سد معبر، تسهيل در عبور و مرور و سرعت در اجراي پروژه آسفالت، بخش زيادي از عمليات مرمت و اجراي آسفالت شامل تراش آسفالت، ترميم ولکه گيري مکانيزمه (فلاسک)، درز گيري و روکش آسفالت ماشيني در معابر سطح شهر به صورت شبانه اجرا مي‌شود. از اينکه پروژه هاي آسفالت با تلاش شبانه روزي کارگران پرتلاش و زحمتکش و مسئولان مربوطه در سازمان عمران اجرايي مي‌شود عمليات نهضت آسفالت شبانه با هدف بهبود تردد خودروها و ايمني در تردد شهروندان و رسيدن به استانداردهاي مطلوب شهري درحال اجرا قرار دارد و ديگر مزيت نهضت آسفالت شبانه اين است که انجام عمليات عمراني در روز موجب راهبندان خيابان ها و ترافيک سنگين در برخي نقاط شهر مي‌شود که با اين اقدام، شاهد بروز چنين مشکلاتي نخواهيم بود.

پايان پيام/1949/تير95

 

تصاویر مرتبط