سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۲

داودي، رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر قزوين:

ناوگان تاکسيراني با آريوا آشنا مي‌شود

موضوع افزودن خودروهاي جديد آريوا به ناوگان تاکسيراني به منظور ارجاع نهايي به صحن شورا در کميسيون ترافيک مورد بررسي قرار گرفت تا اين خودرو در آينده نزديک به خطوط تاکسيراني افزوده شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حکمت ا... داودي با اشاره به جلسه ظهر امروز کميسيون حمل و نقل و ترافيک که با موضوع بررسي فني ماشينهاي تاکسي جديد آريوا که قرار است جايگزين خودروهاي فرسوده شوند برگزار شد، توضيح داد: در بررسي اول قرار بود 50 دستگاه به ناوگان اضافه شود، ولي ازآنجاييکه تجربه استفاده از اين نوع خودروها در ديگر شهرها وجود ندارد و استهلاک و خدمات پس از فروش خودرو نيز بايد مورد توجه قرار بگيرد، به اين نتيجه رسيديم در قدم اول 25 خودرو به ناوگان افزوده شود.

وي با بيان اينکه اين خودروها مورد استفاده شهروندان و ادارات و نهادهاي دولتي و خصوصي قرار خواهد گرفت، ادامه داد: سفرهاي برون شهري، تاکسي بي سيم و داخل شهر ازجمله کاربردهاي اين خودروها به شمار مي‌آيد و از سوي ديگر، تعرفه استفاده از اين خودروها در داخل شهر و خارج شهر به ترتيب 50 و 30 درصد نسبت به تعرفه خودروهاي ديگر افزايش خواهد داشت.

داودي با بيان اينکه براي متقاضيان خريد اين خودروها تسهيلات تشويقي درنظر گرفته خواهدشد، خاطرنشان کرد: هزينه تمام شده هر خودرو 50 ميليون تومان است که به متقاضيان وام 5 ميليون توماني و 32 ميليون توماني اختصاص داده مي‌شود و عوارضهايي که تاکسيرانان به سازمان مي‌دادند تا دوسال حذف خواهد شد.

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک در خاتمه از بررسي تصميمات اخذ شده در صحن اصلي شوراي شهر خبرداد و گفت: لايحه پس از تصويب نهايي بلافاصله در شهر به اجرا درمي‌آيد.

پايان پيام/1962/تير95 

تصاویر مرتبط