پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۳۱

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

کاهش تعداد اعضاي شوراي شهر قزوين از 13 عضو به 9 نفر

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: تعداد اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين در پنجمين دوره شورا از 13 عضو به 9 نفر کاهش مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج‌الله فصيحي‌رامندي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين که در تالار اجتماعات اين شورا برگزار شد با اشاره به اصلاحيه جديد قانون شوراها اظهار کرد: در پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين شهرهايي که تا 500 هزار نفر جمعيت دارند تعداد اعضاي شورا از 13 نفر به 9 نفر تقليل پيدا مي‌کند.

وي ادامه داد: تعداد اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در دوره پنجم شورا از 13 عضو به 9 نفر کاهش مي‌يابد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به برگزاري اجلاس جاده ابريشم در قزوين بيان کرد: در حاشيه برگزاري اين اجلاس نمايشگاه محصولات توليدي استان قزوين برگزار شود تا با معرفي توانمندي‌هاي اين استان سرمايه‌گذاران جذب شوند.

فصيحي‌رامندي با اشاره به برگزاري نشست مشترک شوراي اسلامي شهر قزوين و شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: با برگزاري اين نشست‌ها مي‌توان با بحث و تبادل نظر به نتايج خوبي در راستاي رونق شهري رسيد.

وي با بيان اينکه مجموعه مديريت شهري مي‌تواند در جذب سرمايه‌گذار عمراني تلاش کند، عنوان کرد: اين نهاد تلاش مي‌کند از آن‌ها در مباحث سرمايه‌گذاري در توليد نيز دعوت به عمل آورد و فضاي مناسبي را براي تحقق اين هدف فراهم کند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به سالروز جنگ احد و شهادت حضرت حمزه‌(ع) يادآور شد: در اين جنگ ياران پيامبر اکرم(ع) سخنان رهبر خود را گوش نکردند و همين منجر به شکست آن‌ها شد.

فصيحي‌رامندي افزود: اين شکست درس عبرتي براي مسلمانان است که تا موقعي که پيرو ولايت فقيه باشند مي‌توانند در هر نبردي موفق و پيروز شوند و اگر از اين موضوع غفلت کنند، ضربه مي‌خورند.

در اين جلسه، همچنين حميدرضا خانپور مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين حضور داشت تا تعامل و همکاري در راستاي تحقق حمايت از سرمايه‌گذاران و معرفي توانمندي‌ها و ظرفيت‌ها صورت گيرد.

پايان پيام/1979/تير95

تصاویر مرتبط