دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۴

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت پارلمان محلي قزوين:

پيگيري بخشي از مطالبات و مشکلات مردم در ملاقاتهاي مردمي مناطق سه گانه/تصاوير شهداي هادي آباد در مجموعه منبع آب نصب مي‌شود

اعضاي پارلمان محلي قزوين در ملاقاتهاي مردمي که در مناطق سه گانه شهري برگزار مي‌شود، موضوعات و مشکلات مردمي را مورد پيگيري و رسيدگي قرار مي‌دهند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت با بيان اينکه يکي از راههاي خدمت به شهروندان قزوين، تحقق ملاقات مردمي در مناطق سه‌گانه شهري به منظور پاسخ به مطالبات شهروندان است، گفت: موضوع بخش مهمي از مراجعات اشتغال، تخفيف رقم بدهکاري‌ها، فنس کشي‌ها و تغييرکاربري‌ها بوده است و درکنار اينها، مشکلات شهري محلات نيز براي رسيدگي به اعضاي شورا اطلاع رساني مي‌شود.

وي افزود: ازآنجاييکه حل مشکلات مطروحه در ملاقاتهاي مردمي برعهده اعضاي شورا و مدير منطقه است، تلاش مي‌کنيم در حداقل زمان، بيشترين خدمات را به مردم ارائه کنيم، ولي برخي اوقات مشکلات و مطالبات مردمي خارج از حدود و اختيارات شهرداري و شوراست که با پيگيري اعضاي شورا به دستگاههاي مربوطه اطلاع رساني مناسبي از مشکلات مردمي صورت مي‌گيرد و به عنوان نمونه تاکنون تعاملات خوبي با دستگاههاي خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و يا اداره کل آموزش و پرورش انجام شده است.

صلح جو خاطرنشان کرد: در ملاقات مردمي که طي هفته جاري از منطقه2 صورت گرفت، تأکيد شهروندان به فاز اول اجراي پروژه هادي آباد زياد بود و طي بازديدي که به همراه مدير منطقه و رياست شورا انجام داديم، متوجه مشکلات سطحي و روبنايي هادي آباد شديم و تأکيدات لازم براي انجام اين اقدامات را به شهردار منطقه ارائه داديم.

اين عضو شورا اضافه کرد: مشکلات هادي آباد به دو دسته ريشه اي و محلي تقسيم بندي مي‌شود، براي حل مشکلات ريشه اي مصوبه شورا به شهرداري براي تملک خانه هاي درحال ريزش و درمعرض خطر ابلاغ شد و دستورات لازم براي رفع مشکلات محلي ازقبيل ترميم جدولها، جوي‌ها، جمع آبهاي سطحي در کوچه ها و کندن علفهاي هرز از مهمترين اقداماتي بود که ظرف 15 روز پيگيري و انجام شد.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا در ادامه با اشاره به عقب نشيني بخشي از منبع آب گفت: پس از اين مهم واحد عمراني منطقه2 اقدامات مناسبي همچون جدول گذاري انجام داد و درختان مجموعه حفظ شد و ضمن برپايي گالري تصاوير هويتي شهر، به تحقق نورپردازي در شب، نيمکت گذاري براي سالمندان و جانمايي سطلهاي زباله اهميت داده شد.

وي گفت: درحال پيگيري براي حل مشکل ديوار غربي مجموعه هستيم تا مرمت ديوار به همراه نصب تصاوير شهداي هادي آباد به نحو مطلوبي در آنجا انجام شود و در معرض ديد عموم قرار بگيرد.

وي همچنينن در خاتمه از پيگيري به موقع کميسيون متبوع خود در چندين نقطه از محلات قزوين به منظور تخريب و ساخت مجدد ديوار ملک هايي که احتمال ريزش و خرابي داشتند خبرداد که با گرفتن حکم قضايي ديوار خراب و مجدد ساخته و رفع خطر شده است.

پايان پيام/1978/تير95

تصاویر مرتبط