دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۸

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين در آئين نکوداشت روزخبرنگار:

معرفي پتانسيلهاي قزوين در عرصه ملي و جهاني يکي از مهمترين رسالت خبرنگاران باشد

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: معرفي پتانسيلهاي قزوين در عرصه ملي و جهاني يکي از مهمترين رسالت خبرنگاران باشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي در آئين گراميداشت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي و نکوداشت 17مردادماه و روزخبرنگار، اظهارکرد: اگر راويان و خبرنگاران در عرصه اطلاع رساني و روايتگري با رابطه‌اي که بين خود و خداي خود سالم و اصلاح نمودند، قدم بردارند، حوزه اطلاع رساني آسيب و تهديدي براي جامعه نخواهد داشت.

رئيس شورا با اشاره به ذکر خاطره اي از سيدآزادگان در دوران اسارت اظهار داشت: محبوبيت حجت الاسلام والمسلمين ابوترابي نزد آحاد جامعه، به دليل راصلاح رابطه ايشان با خدا بود و موجب محبوبيت ايشان در بين مردم شده بود؛ سيدعلي اکبر ابوترابي همواره حديث حضرت علي(ع) را مبني براينکه: "هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود" مدنظر قرار مي دادند و اين روند مطلوب را رهبر کبير انقلاب نيز پايبند بودند تا توانستند دنيا را با انقلاب اسلامي ايران متحول سازند.

وي در ادامه با اشاره برخي اخبار منفي که از قزوين در رسانه‌هاي کشوري و جهاني انعکاس داده مي‌شود، ادامه داد: رسانه‌ها نبايد منعکس کننده اخبار و اتفاقات منفي در شهر و استان باشند، معرفي و شناساندن جاذبه‌ها و توانمندي‌هاي اين استان در سطح ملي از مهمترين وظايف رسانه هاي استان است.

اين عضو شورا با تأکيد براينکه کاستي هاي حوزه فرهنگي در پذيرش پتانسيلهاي استان در بين رسانه‌ها بايد رفع شود، گفت: قدرت عمل براي پذيرش توانمندي‌ها و نکات مثبت استان ازسوي رسانه‌ها بسيار مهم است و اهل قلم بايد به اين مهم معتقد باشند.

پايان پيام/2007/مرداد95

تصاویر مرتبط