پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۱

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين:

مسؤولان نگاه جدي‌تري به مناسب‌سازي شهري داشته باشند

مسؤولان دستگاه‌هاي متولي بايد نگاه جدي‌تري نسبت به مناسب‌سازي شهري داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از فارس؛ حسين صلح‌جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت پارلمان محلي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين که عصر چهارشنبه در تالار اجتماعات اين شورا برگزار شد، با اشاره به اينکه افراد کم توان 10 درصد جامعه را تشکيل مي‌دهند، اظهار کرد: اين آمار کمي نيست و بايد اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات و تسهيل در عبور و مرور آنها انجام شود.

وي با اشاره به اينکه در برخي شهرها مانند تهران اگر ساختماني براساس مناسب‌سازي شهري ساخته نشده باشد، پايان کار ارائه نمي‌شود، ابراز کرد: اين موضوع بايد در شهر قزوين نيز اجرا شود تا صاحبان ساختمان‌هاي مسکوني، اداري و تجاري به مناسب‌سازي توجه ويژه کنند.

اين مسؤول بيان کرد: مسؤولان دستگاه‌هاي متولي بايد نگاه جدي‌تري نسبت به مناسب‌سازي شهري داشته باشند تا ديگر شاهد ساخت واحدهاي مسکوني و ساختمان‌هاي اداري و تجاري بدون توجه به مناسب‌سازي نباشيم.

در ادامه اين جلسه، عباس ظاهري،عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در مناسب‌سازي شهري بايستي آسيب‌شناسي و سپس قدم به قدم در فضاي شهر قزوين اجرايي کنيم، به عنوان مثال بايد مسؤولان مربوطه در فاز اول تعريف و برنامه‌ريزي کنند که تا 5 سال آينده وضعيت مناسب‌سازي شهري در کدام مرحله هستيم.

پايان پيام/2015/مرداد95

تصاویر مرتبط