یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۴

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهر قزوين:

سفر خادمان آستان قدس، قزوين را بيمه مي‌کند

سفر خادمان آستان قدس رضوي به اين استان در دهه کرامت، مردم و جوانان را به نام امام رضا(ع) بيمه مي کند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر در حاشيه جشن زير سايه خورشيد در اقباليه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سفر خادمان آستان قدس به استانها حرکت پسنديده اي است که آستان قدس از چند سال پيش با هدف معنويت بخشيدن به شهرها و روستاها و حمايت معنوي از کساني آغاز کرده است که به هر دليل امکان تشرف به حرم امام هشتم براي آنان مهيا نيست.

وي افزود: اين حرکت در دهه کرامت، مردم و جوانان را به نام امام رضا(ع) بيمه مي‌کند و استقبال مردم نيز از اين خادمان در استان بي نظير است که اوج ارادت آنان به امام هشتم را نشان مي دهد.

رئيس کميسيون نظارت و پيگيري شوراي اسلامي شهر قزوين ادامه داد: از منابع درآمدي آستان قدس براي کمک به محرومان واقعي استفاده مي شود و اقدامات خوبي در اين زمينه در مناطق مختلف صورت گرفته است.

صلح جو عنوان کرد: امسال علاوه بر اعزام ?? نفر از افراد بالاي ?? سال که تا به حال به زيارت حرم امام رضا(ع) مشرف نشده اند، تعدادي را نيز تشکل هاي مردمي و خيريه در استان اعزام مي کنند و به طور قطع در شهرهاي مختلف اين گونه حرکت ها انجام مي شود که آستان قدس نيز آن را به صورت گسترده تر انجام مي دهد.

وي بيان کرد: جشن هاي زير سايه خورشيد که در قالب تشکل مردمي و با همت جوانان استان براي استقبال از خادمان و هماهنگي برنامه هاي آنان برگزار مي شود، به طور قطع در معنويت بخشي به فضاي شهرها و روستاهاي استان قزوين موثر است.

يادآور مي شود، خادمان آستان قدس رضوي که به مناسبت دهه کرامت به استان قزوين سفر کرده اند، تا روز بيست و پنجم مردادماه ميهمان مردم اين استان هستند.

حضور در زندان و جلب رضايت اولياي دم يک مقتول براي نجات قاتل از چوبه دار، حضور در شيرخوارگاه حليمه، بازديد از آسايشگاه سالمندان اميرالمومنين(ع)، حضور در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، شرکت در جشن هاي ميلاد امام رضا(ع) و تجمع هاي مردمي در مناطق مختلف استان قزوين از برنامه هاي سفر خادمان آستان قدس رضوي است.

پايان پيام/2021/مرداد95

تصاویر مرتبط