شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۳۰

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

هزينه در حوزه ورزش، نوعي سرمايه گذاري به شمار مي‌آيد/مجموعه مديريت شهري قزوين همواره حامي ورزش بوده است

ورزش يک امر حياتي براي آحاد جامعه است و هزينه در اين بخش همچون سرمايه گذاري به شمار مي‌آيد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي رئيس شوراي اسلامي شهر در جلسه صبحانه کاري که به همراه ديگر اعضاي شورا در اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد، با بيان اينکه ورزش يک امر حياتي براي آحاد جامعه است و هزينه در اين بخش همچون سرمايه گذاري به شمار مي‌آيد، گفت: توسعه امر ورزش در جامعه از بروز آسيبهاي اجتماعي جلوگيري مي‌کند.

وي با تأکيد براينکه حمايت از حوزه ورزش و ورزشکاران از وظايف و مسئوليتهاي متوليان امر است، افزود: شوراي اسلامي شهر و شهرداري نيز همواره به اين موضوع اهتمام داشته و دارند و تاکنون حمايتهاي خود را از قهرمانان و پهلوانان نامي به عمل آوردند و درکنار اين لوايح ورزشي از سوي شهرداري براي تصويب به شورا ارسال مي‌شود.

فصيحي با اشاره به برنامه هاي ورزشي که مجموعه مديريت شهري در مناسبتهاي مختلف و به ويژه روز قزوين در شهر برگزار مي کنند، ادامه داد: از اين آمادگي برخورداريم تا در راستاي تجليل از قهرمانان شهر، حمايت از ثمن ها و توسعه اماکن و زيرساختهاي ورزشي لوايحي را به تصويب برسانيم و حمايتهاي خود را دريغ نورزيم.

رئيس شورا خاطرنشان کرد: چنانچه در راستاي تجليل از قهرمانان ملي، جهاني و آسيايي مراسمهايي برگزار شود، شوراي شهر نه از باب وظيفه قانوني و بلکه ازنظر احساس مسئوليت حمايت خود را از ورزش قزوين به عمل خواهد آورد.

وي گفت: نمونه اي از حمايت مجموعه مديريت شهري از حوزه ورزش در مساعدت 730ميليون توماني شهرداري به باشگاه کاسپين در عرض سه سال است.

گفتني است، در ادامه اين ديدار مشهدي آقايي مديرکل ورزش و جوانان استان به همراه مديران اين حوزه صحبتهاي خود را پيرو موضوعات في مابين مطرح کردند.

پايان پيام/2036/مرداد95

تصاویر مرتبط