چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۳

غياثوند، رئيس کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

بازديد از ناحيه مشعلدار و محله قدس به منظور حل مشکلات و نواقص موجود

اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين به منظور حل مشکلات و نواقص ناحيه مشعلدار و محله قدس از ناحيه امامزاده علي(ع) بازديدي به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي با اشاره به بازديدي که به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر از محله قدس واقع در ناحيه امامزاده علي(ع) و ناحيه مشعلدار به عمل آمده بود، اظهارکرد: در محله قدس براي حل و فصل موضوعات فرهنگي تصميماتي گرفته شد و براي ساخت مسجد رايزني به عمل آمد تا در يکي از زمينهاي مربوطه با مشارکت خيرين و مردم مسجد احداث شود.

وي در رابطه با حل مشکلات شهري در اين منطقه توضيح داد: جمع آوري حيوانات ولگرد و موذي، دفع آبهاي سطحي، آسفالت، کانال‌گذاري، ترميم و مرمت کوچه‌ها از مشکلاتي بود که معاونت خدمات شهري قول انجام آنرا دادند.

غياثوند خاطرنشان کرد: تعديل تعرفه عوارض و تغييرکاربري در محله قدس و نيز مشارکت دستگاهها و نهادهاي مرتبط براي مقاوم سازي و قرارگرفتن اين محله در بافت فرسوده از ديگر تأکيدات مطرح شده در اين بازديد بود.

اين عضو شورا دررابطه با بازديد از ناحيه مشعلدار نيز اظهارکرد: به خاطر نبود زيرگذر و روگذر عابرپياده در يکي از محورهاي اين ناحيه که متأسفانه 5 نفر از اهالي طي يکسال گذشته به خاطر مخاطرات راه کشته شدند، از معاونت فني و عمراني استانداري، راه و شهرسازي و ديگر دستگاههاي متولي خواستيم تا راهکاري براي اين موضوع بينديشند.

نايب رئيس کميسيون فرهنگي بااشاره به بازديدهاي پيوسته اي که از مساجد مشعلدار به عمل آمده بود، افزود: کمکهاي فرهنگي به مساجد صورت گرفت و در بودجه سال 95 اعتبارات خوبي ديده شد و بالغ بر 85 درصد از معابر آسفالت، بهسازي، مرمت و ... شد که کار ارزشمندي بود.

وي دررابطه با تمهيداتي که براي بوستان مشعلدار درنظر گرفته شده است، گفت: احياء، بهسازي،نصب وسايل بازي در اين پارک دردستورکار معاونت خدمات شهري و شهرداري منطقه يک قرار خواهد گرفت.

غياثوند در خاتمه يادآورشد: در اين بازديد همچنين دستورات لازم براي بهسازي و مرمت آسفالت خيابان شهيد رباني به متوليان امر داده شد.

پايان پيام/2040/مرداد95            

تصاویر مرتبط