پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۸

مجابي، رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

مشورت با نمايندگان تشکلهاي غيردولتي درمورد مکان‌يابي پروژه سيمي‌تريلر

پروژه مکان يابي پروژه سيمي تريلر (ايستگاه مياني حمل زباله) با حضور نمايندگان تشکلهاي غير دولتي مورد بررسي قرار گرفت و بازديد از سايت حمل زباله يکي از مهمترين نتايج آن بود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيدکاظم مجابي دررابطه با نتايج بدست آمده در نشست با نمايندگان تشکلهاي غيردولتي و مديرعامل سازمان مديريت پسماند دررابطه با پروژه سيمي تريلر اظهارداشت: پيرو پيگيري و دغدغه تشکلها در مکان يابي پروژه سيمي تريلر، نظرات کارشناسي نمايندگان آنان در جلسه مطرح شد و در پايان به بازديد از سايت حمل زباله محمدآباد با حضور نماينده آنها و اعضاي شورا منجر شد.

وي ادامه داد: ساير مواردي که نمايندگان تشکلها مدنظر داشتند، قرارشد طي مکاتبه اي به شوراي اسلامي شهر مطرح ‌کنند تا با حضور متوليان و صاحب نظران جلساتي برگزار شود و مسائل به صورت تخصصي مطرح شده و به نتيجه برسيم.

اين عضو شورا در خاتمه با تأکيد براينکه مجموعه مديريت شهري تلاش دارند تا امور اجرايي  با حداقل ضعف ممکن اجرايي شوند، يادآورشد: به طورحتم هيچ گونه کار اجرايي نيست که نقص نداشته باشد و بايد تلاش کرد تا نقاط ضعف به حداقل رسيده و موارد مثبت تقويت شود.

گفتني است در ادامه جلسه منتظري مديرعامل سازمان مديريت پسماند گزارشي از وضعيت مکان يابي پروژه سيمي تريلر ارائه داد و گفت: با انتقال جايگاه مياني حمل زباله از مجاورت آرامستان به مکان جديد خارج از شهر مشکلات به حداقل مي رسد، همچنين نمايندگان تشکلها نيز در اين جلسه صحبتها و نظرات خود را بيان کردند.

پايان پيام/2097/مهر95          

تصاویر مرتبط