سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۷

غياثوند، نايب رئيس کميسيون فرهنگي_ورزشي شوراي اسلامي شهر قزوين:

ضرورت ارتقاء اولين کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان براي خدمات بيشتر به مخاطبين

براي ارتقاء کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و ارائهخدمات بيشتر به مخاطبين آن، ضرورت دارد برنامه‌ها و اهداف کوتاه، ميان و بلندمدت تدوين کرد و بر اساس اين مهم پيش رفت.

حسين غياثوند نايب رئيس کميسيون فرهنگي_ورزشي در جلسه کميسيون فرهنگي ورزشي که با هدف ارتقاء کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در معاونت شهرسازي و معماري شهرداري قزوين برگزارشد، اظهارداشت: براي ارتقاء کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و ارائهخدمات بيشتر به مخاطبين آن، ضرورت دارد برنامه‌ها و اهداف کوتاه، ميان و بلندمدت تدوين کرد و بر اساس اين مهم پيش رفت.

وي تصريح کرد: به عنوان نمونه در کوتاه مدت ايجاد فضا براي انجام کارهاي تبليغاتي و انتقال پيام به مخاطبين، نصب ابزارهاي تبليغات محيطي و يا تعويض تابلو کانون بسيار مهم است.

غياثوند در ادامه با بيان اينکه فعاليت در حوزه کودک بسيار مهم است و در ديگر کشورها سرمايه گذاري مناسبي صورت مي‌گيرد، اضافه کرد: کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در طول سالها فعاليت خود، اقدامات ارزنده‌اي براي مخاطبين خود انجام داده و همچنان به اين روند مثبت ادامه داده است.

اين عضو شورا وجود کانون پرورش فکري در يکي از محله‌هاي کمتر توسعه يافته را دليلي براي ارتقاء آن دانست و گفت: اقدامات اساسي و زيربنايي در کانون و درحد مقدورات، براي استفاده بهتر مخاطبين و ارائه خدمات آموزشي به آنها و فراهم آوردن شرايط براي دست يابي کانون به درآمد پايدار از ديگر اهداف باشد.

وي خاطرنشان کرد: با همکاري مجموعه مديريت شهري و متوليان امر در ارتقاء کانون، بايد فعاليتها به گونه اي انجام شود که انتفاع برنامه‌ها بيشتر از پيش براي مخاطبين باشد و ازسوي ديگر سردرب مجموعه طوري باشد که مخاطبين را به سمت خود جلب کند.

رئيس کميسيون شهرسازي توسعه مجموعه در ارتفاع را مهم دانست و ادامه داد: ساختمان کانون پرورش فکري قابليت لحاظ در طرح بدنه سازي محله شيخ آباد را دارد و به وسعت گرفتن فضاي آموزشي آن کمک خواهد کرد.

پايان پيام/2133/مهر95         

         

تصاویر مرتبط