یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۰۷

مجابي، رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي شهر قزوين:

کارگروه بررسي دلايل آلودگي هواي پنج روزه قزوين تشکيل شود

پنج روز هواي قزوين آلوده بود و در مرحله هشدار قرارداشت، بنابراين خواستار تشکيل کارگروه بررسي دلايل آلودگي هواي قزوين با محوريت شوراي شهر با حضور دستگاههاي مربوطه و متوليان امر هستيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيدکاظم مجابي رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي شهر با اشاره به آلودگي پنج روزه هواي قزوين و قرارداشتن وضعيت شهر درحالت هشدار، گفت: با توجه به آسيبهاي زيست محيطي که ممکن است با ادامه دار بودن آلودگي هوا به شهر قزوين وارد شود و شهروندان به واسطه اين تغييرات ناخواسته با مشکلاتي مواجه شوند، خواستار تشکيل کارگروه بررسي آلودگي هواي قزوين با محوريت شوراي شهر و حضور دستگاههاي مربوطه و متوليان امر هستيم.

وي افزود: اگر بتوانيم براي اين کارگروه کارکرد مناسبي تعريف کنيم، قادر خواهيم بود از بروز بحرانهاي آب و هوايي در قزوين جلوگيري به عمل آوريم تا ديگر آلودگي هواي قزوين به مرحله هشدار نرسد و سطح پاکيزگي هوا را به مرحله استاندارد برسانيم.

مجابي در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنين کارگروه مربوطه بايد دلايل بروز آلودگي پنج روزه قزوين را به شکل کامل مورد بررسي قرار دهد و در راستاي مهار و رفع آنها با تدوين راهکارهاي کوتاه و بلند مدت بکوشد.

پايان پيام/2226/آذر95

   

تصاویر مرتبط