یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۰۷

احدچگيني، سخنگوي شورايعالي استانها و عضو شوراي شهر قزوين:

نشست مجمع نمايندگان استان با شوراها در راستاي اجراي سه اصل قانون اساسي برگزارشد

دومين جلسه مجمع نمايندگان استان با اعضاي شوراهاي شهر و شهرستان درراستاي تعامل بيشتر بين شوراها و اجراي اصول 100،101و103 قانون اساسي برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ احدچگيني سخنگوي شورايعالي استانها و عضو شوراي اسلامي شهر قزوين با توجه به برگزاري نشست بررسي مشکلات شهرها و روستاهاي استان اظهارکرد: دومين جلسه مجمع نمايندگان استان با اعضاي شوراهاي شهر و شهرستان درراستاي تعامل بيشتر بين شوراها و اجراي اصول 100،101و103 قانون اساسي برگزارشد.

وي ادامه داد: جلسات اينچنيني فصل نويني را در مشارکت شوراها و مديريت محلات استان براي انعکاس و رصددقيق مشکلات شهرها و ارائه گزارش واقعي از معضلات مردم به وجود مي آورد.

اين عضو شورا گفت: شوراها نمايندگان و منتخبين مردم هستند و تعامل بين مجمع نمايندگان و شوراهاي استان درراستاي مردمي کردن مديريتهاي محلي انجام شده است.

چگيني افزود: در نشست امروز مديرکل راه و شهرسازي،مديرعامل آب و فاضلاب روستايي، مديرکل اوقاف و مديرجهادکشاورزي حضورداشتند و مشکلات شوراها، شهرها و روستاها با آنها درميان گذاشته شد.

وي ادامه داد: عمده مشکلات مطرح شده درحوزه شهرسازي بود،بحث تخصيص قير، ساماندهي ورودي شهرها و بازنگري و تدوين طرح هاي جامع و تفصيلي شهرها از عمده مشکلات مطرح شده ازسوي شوراها بود که مقررشد موارد ذکرشده بااولويت دردستورکار اداره راه و شهرسازي قراربگيرد.

اين عضو شورا در خاتمه خاطرنشان کرد: احصاء تمامي مشکلات استان ازسوي شوراها و انعکاس آنها به شوراي استان به منظور جمع بندي و اطلاع رساني به دستگاهها، نمايندگان محترم در خانه ملت، استاندار، شوراها و شهرداريها از ديگر نتايج اين جلسه بود.

پايان پيام/2231/آذر95

تصاویر مرتبط