سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۱۶

صديقي، رئيس کميسيون شوراياري شوراي شهر قزوين تأکيد کرد:

کمک دوميلياردي به مساجد احداث شده، تازه ساز و درحال احداث

حدود دو ميليارد تومان اعتبار براي کمک به مساجد شهر ازسوي مجموعه مديريت شهري اختصاص يافت و اين کمک براي براي مساجد تازه ساز و در حال احداث درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي رئيس کميسيون شوراياري پارلمان محلي با اشاره به تصويب طرح کمک به مساجد گفت: حدود دو ميليارد تومان اعتبار براي کمک به مساجد شهر قزوين اختصاص يافت و اين کمک براي براي مساجد تازه ساز و در حال احداث درنظر گرفته شده است.

وي با تأکيد براينکه اين کمکها نمک آشي براي مساجد است، گفت: مساجد با کمک خيرين و هيأت امناء اداره مي‌شود و اين رقم دو ميليارد از سوي شورا و شهرداري براي انجام برخي هزينه هاي تعيين شده است.

مساعدت به امامزاده هاي خدمات رسان به شهرندان

اين عضو شورا يادآورشد: در قالب اين طرح براي پنج امامزاده اي که درب سرويس بهداشتي آنها به شکل دائم براي استفاده شهروندان باز است، مساعدتي درنظر گرفته شده است.

وي در ادامه از شهرداري قزوين و سازمان اتوبوسراني قزوين به خاطر هدايت بيش از يکهزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران در اربعين حسيني تشکر و قدرداني کرد.

صديقي در خاتمه يادآورشد: اين اتوبوسها از اقصي نقاط کشور در مرز مهران حضور داشتند تا بتوانند زائرين اربعين حسيني را از پارکينگهاي مرز مهران به داخل عراق و بالعکس منتقل کنند.

پايان پيام/2245/آذر95    

تصاویر مرتبط