پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۱۸

فرخزاد،سرپرست معاونت هماهنگي امورعمراني استانداري قزوين:

مشاوره و پشتوانه معنوي شوراها لازمه تحقق پروژه هاي شاخص قزوين است

نيازمند مشاوره و پشتوانه شوراها و پارلمان محلي قزوين هستيم تا پروژه ها و برنامه هاي شاخص به نتيجه برسند.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي فرخزاد سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري قزوين در ديدار رئيس و اعضاي شوراي شهر با وي با تأکيد براينکه با تکيه بر روحيه و منش شورايي به کار خود ادامه مي‌دهم و همچنان خود را عضو شوراي شهر مي‌‌دانم، گفت: توسعه و پيشرفت استان با همراهي تمامي دستگاهها و به ويژه نهاد شوراها با حوزه مديريت ارشد استان محقق ميشود.

وي تاکيد کرد: براي پيمودن ادامه راه در جايگاه کنوني نيازمند مشاوره و پشتوانه معنوي اعضاي پارلمان محلي قزوين هستيم تا پروژه ها و برنامه هاي شاخص و اساسي به نتيجه برسند.

معاون استاندار در ادامه با تأکيد براينکه طرح جامع فصل مشترک مشکل اصلي تمامي شهرداريهاست، افزود: رفع ايرادات و اشکالات طرح جامع جديد قزوين يکي از مهمترين موضوعاتي که در حوزه معاونت عمراني به همراه شهردار پيگيري مي شود و به علت اين مشکلات، هنوز به مناطق ازسوي شهرداري اعلام نشده است.

فرخزاد همچنين به اعتباراتي که در سفر هيات دولت براي ارتقاء زيرساختهاي شهري و روستايي اختصاص يافته بود، اشاره کرد و افزود: اين اعتبارات با اولويت بندي در بخشهايي که با مشکل مواجه ايم صرف خواهند شد.

پايان پيام/2255/آذر95

 

تصاویر مرتبط