دوشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۲

غياثوند، رئيس کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

تغيير در چهره ميدان شهيدان حسن پور و احداث المان دو برادر شهيد

بزودي کار اجرايي احداث المان شهيدان حسن پور و محوطه سازي، بهسازي و اصلاح هندسي ميدان با اعتباري بالغ بر 534 ميليون تومان آغاز مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي شوراي شهر با اشاره به برگزاري جلسه تخصصي براي اجرايي شدن المان شهيدان حسن پور که با حضور مديرعامل سازمان زيبا سازي، خدمات طراحي، شهردار منطقه2 و نماينده مشاور برگزار شده است، گفت: يکسري مشکلات و موانع اجرايي در ادامه کار وجود داشت که در جلسه، شرح وظايف دستگاههاي متولي مشخص و به سازمانهاي زيباسازي و حمل و نقل و ترافيک تأکيد شد که بزودي کار اجرايي را آغاز کنند.

غياثوند خاطرنشان کرد: ميدان شهيدان حسن پور تنها ميداني است که در منطقه دو شهري و در محدوده کمتر توسعه يافته براي کمک به رونق و توسعه اين بافت شهري احداث مي‌شود.

وي افزود: بالغ بر 534 ميليون تومان اعتبار براي اصلاح هندسي، اصلاح ميدان، بهسازي و پيرايش آن براساس معاني و مفاهيم مربوط به دفاع مقدس و منش و سيره زندگي شهيدان حسن پور در لايحه بودجه سال جاري اعتبار گذاشته شده است.

عضو هيأت رئيسه شوراي شهر يادآورشد: با اصلاحات هندسي که در اين ميدان صورت مي‌پذيرد، بخشي از بار ترافيکي محل کاهش داده خواهد شد.

پايان پيام/2263/آذر95

تصاویر مرتبط