دوشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۲

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهرقزوين خبرداد:

حل و فصل مشکلات شهري خيرآباد و چوبيندر همزمان با امسال و سال آتي

بخشي از مسائل و مشکلات ساکنين ناحيه چوبيندر و خيرآباد تا پايان سال محقق و تعداد ديگر در لايحه بودجه سال 96 شهر و شهرداري قزوين گنجانده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ کميسيون تلفيق پيگيري_نظارت و حمل و نقل و ترافيک شوراي شهر با دستورکار بررسي مشکلات ناحيه خيرآباد و چوبيندر و با حضور اعضاي شوراي شهر، شوراياران و مديران شهرداري در منطقه يک شهرداري برگزار شد.

حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا در اين جلسه با اشاره به قرارگرفتن در آستانه تدوين بودجه سال آينده گفت: اين جلسه فرصتي است تا مسائل و مشکلات اين نواحي مطرح شود تا برخي از آنها تا پايان سال حل شده و تعداد ديگر که نياز به تأمين اعتبار دارد، در بودجه سال آتي لحاظ شوند و اميدواريم در سال96 اتفاقات خوبي براي اين نواحي شهر رقم خورد.

وي همچنين با اشاره به نتايج بدست آمده از اين جلسه، خبرداد: دهه فجر امسال، مجموعه ورزشي چوبيندر افتتاح شده و ست بازي کودک در بوستان خانواده نصب و راه اندازي مي‌شود.

اين عضو شورا از پيگيري پارلمان محلي براي جابجايي درب زندان چوبيندر صحبت کرد و ادامه داد: اين مهم براي کاهش آسيبهاي اجتماعي ناشي از وجود زندان در اين محدوده شهري انجام مي‌پذيرد تا رفت و آمد به زندان از داخل شهر صورت نپذيرد.

صلح جو تصريح کرد: درکنار اين، زيباسازي چوبيندر، خط کشي معابر، نصب تجهيزات ترافيکي انجام فضاي سبز ورودي آن تا پايان سال به همراه جمع آوري و دفع زباله‌ها و نخاله‌هاي ساختماني صورت مي‌گيرد.

اين عضو شورا با اشاره به برنامه‌ها و خدمات فرهنگي شوراي شهر در چوبيندر گفت: کار طراحي خانه فرهنگ چوبيندر به اتمام رسيده و در سال 96 با اعتباري معادل 600 ميليون تومان در سه طبقه احداث مي‌شود و گام مهمي درراستاي برنامه‌هاي فرهنگي برداشته خواهد‌شد.

وي گفت: کمک به مساجد شهر قزوين با اعتباري حدود دو ميليارد تومان جزو برنامه‌

هاي شورا و شهرداري در رديف اعتباري سال جاري قرارگرفته است و در همين راستا مساجد چوبيندر نيز از اين مساعدت برخوردار شده اند و همچنين پيگيري مي‌شود تا باجه خودپرداز بانک شهر و ديگر بانکها با همکاري متوليان امر در چوبيندر راه اندازي شود و رايزني و پيگيري ها صورت گرفته تا درب درمانگاه چوبيندر تا ساعت 17 براي مراجعه مردم و بيماران باز باشد.

*

وي در ادامه با اشاره به مشکلاتي که ازسوي شوراياران چوبيندر و خيرآباد مطرح شده بود، اظهارداشت: نيمه کاره ماندن زمين ورزشي شهداي چوبيندر، احداث پارکينگ ميني بوسراني، نامناسب بودن ورودي چوبيندر، تحقق فاضلاب شهري اقباليه، خيرآباد و چوبيندر، استقرار پاسگاه نيروي انتظامي، مساعدت به مساجد اين نواحي، طراحي و نصب المان شهداي چوبيندر در ورودي، حل ترافيک ورودي چوبيندر و حل مشکل روشنايي زيرگذر آن، فضاي سبز و محوطه سازي ورودي چوبندر و لايروبي کانال اين ناحيه بخشي از مشکلات و نواقص بيان شده ازسوي شوراياران بود.   

پايان پيام/2262/آذر95

 

 

تصاویر مرتبط