پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۵

دکترنخستين، رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي شوراي شهر:

مناسب‌سازي فضاهاي عمومي با توجه به نيازهاي معلولان، يکي از ضروريت‌هاي شهر است

رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي شوراي شهر قزوين گفت: ساماندهي و مناسب‌سازي فضاهاي عمومي با توجه به نيازهاي معلولان، يکي از ضروريت‌هاي شهر است.

دکترمريم نخستين در کميسيون فرهنگي_ورزشي شوراي شهر که با موضوع بررسي و حل مشکلات معلولان در شهر برگزارشد، بااشاره به هدف برگزاري جلسه که براي حل مشکلات معلولان ميباشد،  گفت: يکسري پيشنهادات مطرح شده ازسوي بهزيستي احتياج به سرفصل بودجه ندارد و بخش مهمي از آنها را بزودي مي‌توان حل و فصل کرد.

رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي شوراي شهر ادامه داد: ام يکسري ديگر از درخواستها همچون درخواست زمين مناسب براي فضاهاي فرهنگي و آموزشي ،استخدام سه درصد معلولان در دستگاههاي اجرايي، جايگاه شغلي آسيب مندان و يا احداث ورزشگاه مناسب براي آنها بايد در لايحه بودجه سال آتي گنجانده شود، اينها مواردي هستند که در بلند مدت بايد به آنها پرداخته شود.

بنابراين ما نيازها و درخواستهاي مطرح شده را ميتوانيم در طرحهاي کوتاه مدت و بلند مدت ببينيم.

وي خاطرنشان کرد: در بخش مناسب سازي شهري تا جاي ممکن بايد زندگي شهري و حرکت آسان در شهر را براي همه افراد و به ويژه معلولان در دستور کار قرار بدهيم و اين مهم پررنگ تر از قبل جزو اولويتهاي کاري مجموعه مديريت شهري دردستور کار قرار بگيرد.

پايان پيام/2271/آذر95

تصاویر مرتبط