دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۱

احدچگيني، رئيس کميسيون املاک و توافقات شوراي شهر قزوين:

بانک اطلاعات املاک شهرداري تهيه شده و نتايج آن، ماهانه به پارلمان محلي اعلام شود

بانک اطلاعات املاک شهرداري به صورت هميشگي و به روز همچون اطلاعات مربوط به درآمدها و هزينه ها، تهيه شده و به صورت ماهانه در اختيار شوراي شهر و به ويژه کميسيون املاک و توافقات شوراي شهر قرار بگيرد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ احد چگيني رئيس کميسيون املاک و توافقات شوراي شهر در جريان بررسي لايحه بودجه سال 96 شهرداري و به ويژه کد مربوط به فروش اموال غيرمنقول شهرداري تأکيد کرد: بانک اطلاعات املاک شهرداري به صورت هميشگي و به روز همچون اطلاعات مربوط به درآمدها و هزينه ها، تهيه شده و به صورت ماهانه در اختيار شوراي شهر و به ويژه کميسيون املاک و توافقات شوراي شهر قرار بگيرد.

سخنگوي شوراي عالي استانها در ادامه با بيان اينکه اطلاعات به روز مربوط به املاک در مقطعي به شورا داده شد، ولي ديگر شاهد چنين روندي نبوديم، افزود: درست است که بخشي از اطلاعات و آمار مربوط به املاک شناور است، ولي در برخي حوزه ها همچون 110 هکتاري محمد آباد و يا اموال شهيد زرآبادي پور از قديم به نام شهرداري بوده و پيشنهاد دارم اطلاعات مربوط به اينگونه اموال احصاء شده و به شورا ارائه شود.

اين عضو شوراي شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: درآمدهاي حاصل از تهاتر که در شهرداري بدست مي آيد در بخش عمراني و سرمايه گذاري هزينه شود، نه اينکه زمين را به فروش برسانيم و در بخش جاري هزينه کنيم.

پايان پيام/2452/بهمن95

  

 

تصاویر مرتبط