یکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۲

اشدري، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين:

مديران ارشد دولت مراقب گفتار، رفتار و حريم خود با ولي نعمتانشان باشند

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر در نطق پيش از دستور خود گفت: در ديپلماسي تحقير، مديران ارشد دولت مراقب گفتار، رفتار و حريم خود با ولي نعمتانشان باشند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ گزيده اي از نطق پيش از دستور فاطمه اشدري، رئيس کميسيون فرهنگي_ورزشي شوراي اسلامي شهر قزوين در جلسه 21 اسفند ماه پارلمان محلي ارائه شد.

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنين(س) و روز تکريم مادران و همسران شهداء، به نظر مي رسد قبل از اينکه شهداء ازطرف خدا برگزيده شوند، مادران و همسران شهيد برگزيده شده اند.

طبق مصوبه کميسيون فرهنگي در بودجه سال 96 مقرر شد با مشارکت کارشناسانه ستاد عفاف و حجاب در مديريت تمامي دستگاههاي همسو در مديريت شهري(سازمان فرهنگي) جهت ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب، خصوصا حجاب برتر(چادر) در چارچوب برنامه هاي زيربنايي اقدم شود.

باتوجه به فرمايش امام خميني رحمت ا... عليه به نظر مي رسد درموضوع نيروهاي مشترک دفاع مقدس، ارتش، سپاه و نيروي انتظامي که امنيت جامعه و ميهن اسلامي را عهده دار هستند، شايسته درخشش بيشتر و لايق تعظيم و تحسين هستند.

در ديپلماسي تحقير، مديران ارشد دولت مراقب گفتار، رفتار و حريم خود با ولي نعمتانشان باشند.

کانديداهاي دور پنجم شورا نسبت به اهداف حضور خود در انتخابات شوراها عميق تر بنگرند و نسبت به مردم و وظايف محول شورا، نسبت به مردم توانايي هاي خود را بررسي کنند و از تفکر نسبت به عملکرد شبهه انگيز بپرهيزند.

تذکر به آقاي شهردار نسبت به اجراي پروژه هاي کوچک مقياس که از دوماه پيش بايد آغاز ميشد و تا آخر ارديبهشت ماه به پايان مي رسيد، درراستاي تحقق وعده هايي که به مردم داده ايم، اقدام عاجلانه صورت بگيرد.

با توجه به تقارن سال نو با بهار فاطمي، آرزوي موفقيت، سلامت، خير و برکت براي ملت ولايت مدار شهر و کشورمان را خواستارم.

پايان پيام/2594/اسفند95

 

تصاویر مرتبط