سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۹

حسين صلح جو، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين:

اقدامات مختلفي که براي چوبيندر انجام گرفته،ولي همچنان شاهد خلأ خدمات دراين ناحيه هستيم

با وجود اقداماتي که در اين دوره از شورا براي ايجاد فضاهاي سبز، فرهنگي، ورزشي، ايستگاه آتش نشاني و اقدامات عمراني در چوبيندر انجام گرفته است، اما خلأ ارائه خدمات به مردم اين ناحيه، کاملا مشهود است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با اشاره به بازديد اخير اعضاي شوراي شهر از ناحيه چوبيندر اظهارداشت: با اندکي توجه، مي‌توان به بافتهاي منفصل شهري توجه ويژه اي کرد و اين نواحي را رونق بخشيد، ناحيه شهري چوبيندر ازجمله محله هاي شهري قزوين است که با داشتن علامه ميرمحسن چوبيندري و شهيد دکتر رفيعي و تقديم 30 شهيد گلگون کفن به نظام جمهوري اسلامي و داشتن دشت معروف کشاورزي و شخصيت هاي فرهنگي، سياسي و تاريخي بايد توجه ويژه اي به آن داشت.

اين عضو شورا اضافه کرد: ولي متأسفانه با ايجاد و گسترش ندامتگاه چوبيندر، فضاي فرهنگي تحت تأثير قرارگرفته و ناهنجاريهاي فرهنگي و اجتماعي موجود، آسيب هايي را به جوانان وارد کرده است و متأسفانه با توجه به بيکاري فصلي و دائمي، که يکي از معضلات جوانان اين ناحيه است، امکانات لازم براي رفاه شهروندان کافي نيست.

وي ادامه داد: با وجود اقداماتي که در اين دوره از شورا براي ايجاد فضاي سبز، فرهنگي، ورزشي، ايستگاه آتش نشاني و اقدامات عمراني انجام گرفته است، اما خلأ ارائه خدمات به مردم بسيار خوب اين ناحيه، کاملا مشهود است.

رئيس کميسيون فرهنگي ادامه داد: فضاي ورزشي شهداي چوبيندر ازجمله مکانهايي که براي رفاه، شادابي، سلامت و نشاط جوانان مؤثر مي باشد، ولي بايد کلنگ فرهنگسراي چوبيندر در سال جاري برزمين بخورد و جابه جايي مسير زندان به بهبود فضاي فرهنگي اين ناحيه کمک خواهد کرد.

صلح جو در خاتمه گفت: با فعاليت جوانان در حوزه ورزشي مي توان آينده خوبي را براي اين محله متصورشد و با ايجاد فرهنگسرا در سال جاري، فضاي ورزشي ويژه بانوان براي حفظ شأن آنها ايجاد شده و حق آنها را نيز در اين زمينه ادا کرد.

پايان پيام/2657/فروردين96

تصاویر مرتبط