جمعه ۱۳۹۶/۱۰/۲۹

چگيني، عضو شوراي شهر قزوين:

طراحي اِلمان خاص براي شهداي شاخص و جانمايي آن در مرکز شهر، ضرورت دارد

طراحي اِلمان خاص براي شهداي شاخص و جانمايي آن در مرکز شهر، ضرورت دارد

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ احد چگيني عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در جلسه پارلمان محلي گفت: تعويض سنگ مزار شهدا که در دوره ي چهارم شوراها انجام شد کار پسنديده اي بود، براي استمرار اين امر اگر نيازي به همکاري شورا و شهرداري باشد حتما تمايل داريم که انجام شود.

 

برخي از شهدا در روستاها دفن شده اند و به نظر مي رسد به آنها کم توجهي مي شود، پيشنهاد مي کنم براي سامان دهي اين موضوع يادواره شهداي خاندان ها براي اولين بار شکل بگيرد.

 

بايد براي تجليل از آقاي شکيب زاده که پدر رسانه و روزنامه نگاري نوين شهر و پژوهشگر برجسته حوزه ايثار و شهادت است، گامي برداشته شود.

 

درست است مزار و المان شهداي گمنام را در فدک داريم ولي بهتر است براي دسترسي درون شهري، در مرکز شهر نيز الماني براي شهداي شاخص طراحي شود.

 

حدفاصل عوارضي اتوبان کرج تا عوارضي زنجان بي نام است که پيشنهاد‌ميکنم به نام شهيد رجايي نامگذاري شود تا مسافران بدانند و بشناسند که شهيد رجايي متعلق به قزوين است.

 

*وي در خصوص ارائه گزارش کميسيون مالي و اقتصادي توضيح داد:

 

در روند حسابرسي ها خلائي وجود دارد.

 

در طول سال نيز بايد نظارت بر حسابرسي ها به صورت مستمر صورت پذيرد چراکه برخي از سرفصل هاي بودجه در آخر سال به عنوان بدهي معوق با کد باز باقي مي ماند، که براي اين موضوع بايد فکري شود.

 

پرداخت حق الزحمه حسابرسان را شورا بايد تعريف کند و بعد از ارائه گزارشات توسط حسابرسان و تصويب گزارش، بايد با آنها تسويه حساب شود.

پايان پيام/2087/دي96