سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

قوامي، رئيس کميته بانوان شوراي شهر قزوين:

بانوان فعال در شهرداري، نمايندگان اعضاي شورا درشهر هستند

بانوان فعال در شهرداري، نمايندگان اعضاي شورا درشهر هستند و مشکلات و نواقص شهر بايد براي رسيدگي، ازسوي آنان به اعضاي شورا انتقال داده شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيده منيره قوامي رئيس کميته بانوان و خانواده شوراي اسلامي شهر قزوين در نشست مشترک کميته بانوان و خانواده شوراي شهر، شهردار و تعدادي از مديران شهرداري با بانوان کارمند مديريت شهري قزوين اظهارداشت: بانوان فعال در شهرداري، نمايندگان اعضاي شورا درشهر هستند و مشکلات و نواقص شهر بايد براي رسيدگي، ازسوي آنان به اعضاي شورا انتقال داده شود.

 

?? معتقدم در آغاز راه هستيم و بايد اهداف تعيين شده را به سرانجام برسانيم؛ همفکري، هم انديشي، همراهي و همکاري شما را ارج مينهيم و اميدواريم اين ارتباط دوطرفه همچنان ادامه دار باشد.

 

??در مقابل دنياي امروز که نسبت به زنان نگاه افراط و تفريط دارد، دين مبين اسلام درباره زنان معتقد به رعايت تعادل است و اين در مجموعه شهرداري سعي ميشود که نهادينه گردد.

 

??نگاه زنانه به شهر لازم است تا توسعه شهر به ثمر برسد.

 

??يکسان سازي قراردادها، تبديل وضعيت حجمي نوع2 به نوع1، افزايش امنيت شغلي بانوان در استفاده از مرخصي زايمان، تلاش براي استفاده بانوان صاحب تازه فرزند شده از مرخصي 6ماهه، استفاده بانوان از فضاهاي ورزشي، تحقق ورزش روزانه بانوان در محل کار از مواردي که مورد پيگيري کميته بانوان قرار خواهد گرفت.

 

??افزايش تعداد مديران بانو در شهرداري دردستورکار است، 15 درصد پرسنل شهرداري بانو هستند و تنها 12 نفر آنان در جايگاههاي مديريتي قرار دارند و اين آمار بايد افزايش يابد.

 

??اين نويد را به بانوان شهرداري ميدهم که بعد از پيگيري کميته بانوان و همراهي شهردار، رقم کمک هزينه به مادران براي مهدکودک فرزندانشان تقريبا دوبرابر شد.

پايان پيام/2959/آبان96