شنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲۱

بيانيه شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين به مناسبت 22 بهمن ماه

شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر قزوين در بيانيه اي مشترك از مردم شهيدپرور قزوين خواست از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت كرده و دشمنان را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در متن اين بيانيه كه از سوي عباس ظاهري رييس شوراي اسلامي شهر و مسعود نصرتي شهردار قزوين صادر شده، آمده است؛ انقلاب اسلامي در حالي سي و چهار سال از حيات خود را پشت سر مي‌گذارد كه پيروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعاليم نوراني اسلام و مكتب شهادت و ايثار در چنان جايگاه رفيعي از پيشرفت و اقتدار ملي قرار گرفته كه باعث بهت و حيرت جهانيان گرديده است.
بي‌شك دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي بيش از همه مرهون تدابير شجاعانه و پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و خلف صالحشان حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و همچنين مجاهدت و جانفشاني و حضور با بصيرت ملت غيور ايران در همه حوادث تاريخي و لحظات سرنوشت ساز اين مرز و بوم بوده است.
شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين ضمن تبريك فرا رسيدن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ملت شريف ايران بويژه مردم شهيد پرور و با بصيرت قزوين اعلام مي‌دارد، امروز همه كسانيكه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروي از رهنمودهاي نوراني و حكيمانه مقام عظماي ولايت از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت و صيانت كنند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامي را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.
فلذا از همه دلسوزان ايران اسلامي دعوت مي‌كنيم تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپيمايي روز 22 بهمن وفاداري و دلبستگي خود به نظام اسلامي و شكوه ولايت مداري را به منصه ظهور برسانند.
 

 

تصاویر مرتبط