جمعه ۱۳۹۲/۰۸/۱۷

ظاهري،رييس شوراي اسلامي شهر قزوين

توسعه طرح توسعه امامزاده حسين اجرايي مي شود

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: با پيگيري جدي مسئولان شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين در صورت تامين 20 ميليارد تومان اعتبار مصوب سفر سوم طرح توسعه امامزاده حسين و ساير امامزاده هاي شهر قزوين اجرايي مي شود.

عباس ظاهري سه شنبه شب در مراسم معارفه رسمي مسعود نصرتي شهردار قزوين که با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابي فرد نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام صادقي دادستان، منوچهر حبيبي معاون عمراني استانداري و جمعي از مديران شهري و اعضاء شوراي اسلامي شهر قزوين در سالن مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد اظهارداشت: مسعود نصرتي شهردار قزوين در مدت چهار سال فعاليت شبانه روزي خود خدمات ارزشمندي انجام داده که جاي تقدير دارد.


وي افزود: شهردار با تيمي کارآمد و مديران و معاوناني قوي در چند سال گذشته توانست با تعامل خوب با مديران استاني يادگار ارزشمندي از خود برجاي بگذارد و در دوره چهارم شورا هم با راي بالا دوباره به عنوان شهردار برگزيده شد و در واقع منتخبان مردم با 13 راي به مدير توانمندي دوباره اعتماد کردند و مديريت شهري را به وي سپردند تا کارها با جديت پيگيري و اجرايي شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين بيان کرد: بايد همکاري مسئولان و مديران شهري و استاني با شهرداري و شورا تداوم يابد زيرا بدون همکاري کارآمدي ها به حداقل مي رسد.

ظاهري يادآور شد: طرح توسعه امامزاده هاي شهري از برنامه هاي مورد توجه شوراي اسلامي شهر قزوين است که با پيگيري انجام شده مبلغ 20 ميليارد تومان اعتبار مصوبات سفر سوم در صورت اختصاص براي اجراي طرح هزينه خواهد شد.

وي از انتخاب شهردار قزوين در کوتاهترين مدت و بيشترين راي به عنوان حرکتي ارزشمند در ايجاد وحدت و انسجام براي شتاب بخشيدن به توسعه شهري نام برد.

در اين مراسم حکم وزير کشور در انتصاب مسعود نصرتي به عنوان شهردار جديد قزوين توسط حجت الاسلام ابوترابي فرد ابلاغ و به شهردار اعطاء شد.

مسعود نصرتي براي چهار سال ديگر با کسب 13 راي اعضاء شوراي اسلامي به عنوان شهردار قزوين تعيين شد.
 

تصاویر مرتبط