شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۱

رییس کمیسیون مالی و اقتصادی پارلمان محلی قزوین:

نسبت به معیشت و اقتصاد مردم حساس باشید

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به اقتصاد و معیشت مردم حساس بوده و عکس العمل نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی رییس کمیسیون مالی واقتصادی شورا در جلسه هم اندیشی مدیران مجموعه مدیریت شهری با نمایندگان مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب شما نمایندگان بارقه امیدی در دل شهروندان بود و امیدوارم با اهتمام و جدیت در حل مشکلات استان بدرخشید.

وی افزود: مهم ترین مشکل قزوین، مشکلات فرهنگی و نبود فصل الخطاب در موضوعات استان است وهمین موضوع باعث می شود تا در تعارضات و شرایط عدم حل آنها درداخل استان، مسائل به خارج از استان کشیده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: بسياري از شهرها همانند اصفهانی ها در مورد حل مشکلات شهرشان باهم وحدت دارند هرچند که ممکن است در جریانها و طیف های گوناگونی باشند؛ اما درقزوین وضعیت اینگونه نیست.

وی ادامه داد: دولت دهم و یازدهم نتوانست وظایفش را در سطح کلان درست انجام دهد؛ چراکه نگاهش به بیرون بود، به جای اینکه به مسائل و مشکلات توجه کند با موضع گیری ها و حرف ها باعث شد تا نتواند نتیجه درستی بگیرد.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا در نگاه کلان به اقتصاد و معیشت مردم و امور زندگی آنها توجه کنند و نسبت به این موضوعات عکس العمل نشان دهند.

فصیحی رامندی، تعارضات بین دستگاهی را از دیگر مشکلات موجود در شهر قزوین عنوان کرد و گفت: یک از مشکلات این شهر تعارض میان اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری است که نیازمند فرابخشی نگاه کردن به این مساله هستیم.

وی با اشاره به موفقیتهای شهرداری در اجرای پروژه های میراثی گفت: بارها گفته ایم اگر دولتخانه صفوی به شهرداری واگذار می شد می توانستیم مانند پروژه سعدالسلطنه آن را احيا و بهسازي کنیم؛ بنابراین می توان دراین راستا جلسات مشترک و کارگروهایی تشکیل داد تا گام مهمی در حل مسائل شهری برداشته شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط