دوشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

رئيس کميسيون خدمات شهري؛

توسعه اسماعيل آباد در گرو تعامل مردم با شهرداري است

تعامل دوسويه مردم ساکن در اسماعيل آباد با شهرداري، عاملي مهم در توسعه اين منطقه محسوب مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين، فرج اله فصيحي رامنديرئيس کميسيون خدمات شهري در روند بازديد از اسماعيل آباد اظهار داشت: با توجه به اينکه زمان زيادي از الحاق اين منطقه به شهر قزوين نمي گذرد توسعه و ارائه خدمات لازم به آن نيازمند گذر زمان به منظور انجام برنامه ريزي ها و پيش بيني منابع مادي مورد نياز است.
فصيحي رامندي با اشاره به بومي بودن قسمت اعظم مالکان و ساکنان اسماعيل آباد اظهار داشت: اين مالکان مي توانند به منظور سرعت بخشيدن در ارائه خدمات لازم به اين منطقه، زمين لازم براي برخي از کاربري هاي عمومي که به طور قطع، نفع آن عايد ساکنان اين منطقه مي شود را در اختيار شهرداري قرار دهند تا اين نهاد مردمي در کمترين بازه زماني نسبت به اجراي پروژه هاي شهري و توسعه اي اقدام نمايد.
اين مقام مسئول با اشاره به مردم نهاد بودن شهرداري اظهار داشت: منابع مالي شهرداري به واسطه ماهيت آن از طريق عوارضات و کمک هاي مردمي تأمين مي شود، از همين رو پرداخت خودياري ها و انجام مساعدت هاي لازم با اين نهاد، تأثير بسزايي در روند خدمات رساني به شهروندان خواهد داشت.
وي ادامه داد: شورا و شهرداري تا کنون با توجه به فراهم بودن منابع مادي، امکانات و خدمات لازم  را به ساکنين اسماعيل آباد ارائه داده است و همانند ساير نقاط شهري براي توسعه آن تلاش نموده است اما همکاري مردم با مجموعه مديريت شهري نقش تسهيل کننده در اين رويکرد دارد، از همين رو مردم بايد خود را جزئي از اين نهاد بدانند و براي توسعه منطقه پيشقدم باشند.
اين مقام مسئول با اشاره به درخواست شهروندان مبني بر محصور نمودن آرامستان اسماعيل آباد اظهار داشت: شوراي شهر با انجام هماهنگي هاي لازم با سازمان آرامستان، تأمين اين درخواست اهالي اسماعيل آباد را در دستور کار قرار خواهد داد.
اين عضو شوراي شهر با اشاره به درخواست شهروندان اسماعيل آباد در خصوص نبود امکانات ورزشي- تفريحي، فضاي سبز و مجتمع فرهنگي اظهار داشت: در صورت ارائه زمين لازم از سوي ساکنين و انجام توافقات لازم، شوراي شهر و شهرداري نسبت به انجام سياست گذاري هاي لازم براي رفع مشکلات در کمترين بازه زماني تلاش خواهد کرد.
فصيحي رامندي در خاتمه اين بازديد خطاب به ساکنين آن اظهار داشت: اعضاي شوراي شهر به عنوان نمايندگان همه مردم تمام تلاش خود را براي جلب رضايت آحاد جامعه خواهد کرد تا ساکنين اسماعيل آباد و جوانان آن از خدمات شهري لازم بهره مند شوند.

تصاویر مرتبط