جمعه ۱۳۹۹/۰۶/۰۷

صدور پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

حکمت اله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین و سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین فرا رسیدن شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام امام حسین(ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
واقعه دردناک و غم انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی که صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود، حقیقتی است که همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی و توجه به پیام " عدالت همه جانبه" و "منطق عاشورا" ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می دهند.

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاکی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه های عشق و آزادگی که یاد و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

اینجانبان با آرزوی قبول عزاداری ها و توسل‌های مردم متدین و محب اهل بیت قزوین، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا… الحسین(ع) و یاران باوفایشان را تسلیت عرض نموده و امیدواریم عزاداران در این ایام؛ ضمن حفظ شور و شعور حسینی (ع) در تجمعات و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان، خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری کرونا یاری نمایند.

حکمت اله داودی
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

سیاوش طاهرخانی
شهردار قزوین
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط