سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۰

تصویب ۸ لایحه شهرداری در پارلمان محلی قزوین

در بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری، پس از بحث و بررسی در خصوص لوایح شهرداری،٨ لایحه به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ لایحه واگذاری مازاد خط پروژه در بلوار سردار شهید سلیمانی، توافق در بلوار آيت اله مدرس با قیمت روز کارشناسی، صدورپروانه ساختمانی برای ملک قولنامه ای در اسماعیل آباد با کاربری آموزشی و دو مورد واگذاری مازاد خط پروژه در منطقه ملاصدرا در این جلسه به تصویب نمایندگان مردم در پارلمان محلی قزوین رسید.

براساس این گزارش؛ همچنین لایحه شهرداری قزوین پیرامون درخواست شهروندی درخیابان شهید بابایی مبنی بر تهاتر مبلغ ۱۱۸ میلیون تومان به جهت مساحت بالای عقب نشینی و عدم استفاده از بخشی از تراکم، به تصویب اعضای پارلمان محلی قزوین رسید.

این گزارش خاطرنشان می کند؛ همچنین در این جلسه لایحه خرید و تحویل ۳ دستگاه رایانه تا سقف ۸۰ میلیون تومان به مرکز دادگاه درمان مدار جهت ثبت مشخصات معتادین متجاهر درسامانه نجات تصویب شد.

این گزارش می افزاید؛ لایحه هزینه فضاسازی شهر به مناسبت روز ۱۳ آبان و هفته بسیج توسط شهرداری قزوین و سازمان بسیج دانش آموزی تا سقف ۵۰ میلیون تومان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط