سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۷

مهديه سادات قافله باشی:

مأموران تدفين سازمان آرامستان ها استخدام رسمي شوند

قافله باشي، دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پارلمان محلی قزوین خواستار استخدام رسمي غسال و غساله هاي شاغل در سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ قافله باشی
در جلسه شورا که با حضور معاون استاندار و جانشين رييس ستاد مقابله با كروناي استان، فرماندار، شهردار و رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان اظهارکرد: در مبارزه با کرونا شهرداری قزوین در ابتدا پای کار بود و در این حوزه سازمانهای مختلف شهرداری اقدامات ارزنده ای داشته اند.

 وی به زحمات پرسنل سازمان آرامستانها و افراد شاغل در حوزه تدفین اشاره کرد و خواستار اصلاح قراردادهای این افراد شد.

دبير شوراي اسلامي شهر قزوين تاکید کرد: شاغلین حوزه تدفین و کسانی که مستقیم با متوفیان در ارتباط هستند و کار شست و شو را انجام می دهند، هنوز نتوانسته اند رسمی شوند و انتظار داریم در این شرایط که حجم کار این افراد مضاعف شده با مصوبه ستاد مقابله با کرونا و ستاد بحران قراردادهای این افراد اصلاح و نسبت به رسمی شدن آنها اقدام شود.

وي در ادامه گفت: درشورای نامگذاری معابر شهر قزوین، این آمادگی وجود دارد تا معبر محل سکونت شهدای سلامت به نام آنها نامگذاری شود .

قافله باشی بر لزوم استفاده از ظرفیت اعضای شورا در طرح کانون های سلامت محله تاکید کرد و افزود: هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ظرفیت های ویژه و خوبی دارند و می توانند در این طرح سرحلقه و درکنار مردم باشند.

وی خاطر نشان کرد : به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی علی رغم روابط و تعاملات نزديك با اعضاي شوراي شهر ظرفيت منتخبين مردم بهره لازم را نمي برد.

قافله باشی همچنین آمادگی خود را برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

وی خواستار شکسته شدن قبح بیماری کرونا در جامعه شد و گفت: وقتی مسئولین و منتخبان مردم بیماری کرونای خود را اعلام می کنند بر روی لایه های جامعه تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین نباید این موضوع پنهان و مخفی شود؛ چراکه این موضوع هجمه ای بر سلامت روان شهروندان وارد می کند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش به
حضور دستفروشان در خیابان هاي شهر اشاره کرد و گفت: به محض تعطیلی مغازه ها، دستفروشان در سطح خیابان های شهر بساط پهن می کنند و شاهد تجمع مردم در خیابانها به واسطه حضور این دستفروشان هستیم.

قافله باشی ادامه داد: متاسفانه مصوبات ستاد كرونا در قزوين كامل اجرا نمي شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش به ارائه محتوا در خصوص اطلاع رسانی ها ی بیلبوردها در سطح شهراشاره و تصریح کرد: لازم است در این حوزه به شورا و شهرداری قزوین محتوای تایید شده ارائه شود تا موارد مدنظر دانشگاه علوم پزشکی در اطلاع رسانی ها لحاظ شود و شاهد مخدوش شدن سلامت روان شهروندان و اطلاع رسانی نادرست نباشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط