سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۷

زهرایوسفی:

خدمات و تلاش ها در کنار نقدها دیده شود

با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات و فضای نقد توصیه می شود که در کنار نقدها، تلاشها و خدمات انجام شده به شهروندان نیز دیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ زهرا یوسفی رییس کمیسیون خدمات شهری پارلمان محلی قزوین در اولین جلسه شورا در سال ۱۴۰۰ که با حضور شهردار و مدیران شهر قزوین برگزار شد، ضمن تبریک سال نو از تلاش یک ساله مدیران شهرداری به واسطه اقداماتشان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: در ایام قدیم افرادی بودند که با ساز و دهل و نوروزخوانی خبر از آمدن بهار و نوروز می دادند، براین اساس زحمات و اقداماتی که مجموعه مدیریت شهری با ایجاد نشاط و شادابی در شهر ایجاد می کند، همان کار نوروزخوانان و نویدبخشان رسیدن بهار و بسیار ارزشمند است.

یوسفی ادامه داد: آرامش و امنیتی که شهروندان از اجرای برنامه های شهرداری در استقبال بهار و نوروز دارند در گرو زحمات و تلاشهای شبانه روزی افراد زیادی است.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در پاکسازی چهره شهر و اقدامات فرهنگی و هدیه دادن شادی به شهروندان تاکید کرد: نوروز برای همه عزیز است و مردم دوست دارند که ایام خوشی را در کنار هم داشته باشند؛ اما شرایط بحرانی کرونا همه را مکدر کرده است و این گونه اقدامات و کار مدیران شهری در اجرای برنامه های نوروزی در ایجاد روحیه شادابی و نشاط بسیار ارزشمند است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه طبق اعلام اداره کل میراث فرهنگی در نوروز امسال ۲۷ هزار نفر در قزوین اسکان یافتند، افزود: این که به هرحال با خوشی و شادی و برنامه ریزی خدمات خوبی به لحاظ گردشگری به این مسافران ارائه شد جای تقدیر دارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری پارلمان محلی قزوین در ادامه سخنانش از تلاش كاركنان شوراي اسلامي قدردانی کرد و گفت: از زحمات این دوستان که صمیمانه در طول سال ما را در تمام برنامه ها همراهی می کنند تشکر می کنم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات نکاتی را متذکر شد وگفت: افرادی که در شهرداری هستند سعی کنند جانب بی طرفی خود را حفظ کرده و از اموال عمومی حفظ و حراست کنند.

به گفته این عضو شورا، هرچه به فضای انتخابات نزدیک تر می شویم فضای نقد ها تند و بی انصافانه تر می شود؛ بنابراین توصیه می کنم که نقدها منصفانه باشد و خدمات و زحمات در کنار نقدها دیده شود.

وی تاکید کرد: ما خودمان را مسلمان می دانیم و یکی از افتخاراتمان این است که با آموزه های دینی رفتارمان را مزین کنیم، بنابراین در همه مراحل و موقعیتهای زندگی باید مانند یک مسلمان واقعی رفتار کنیم.

یوسفی در پایان سخنانش خواستار اتمام پروژه های نیمه تمام شد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان این دوره از شوراها پروژه های نیمه کاره عمرانی به ویژه بوستان بانوان و تئاتر شهر با پیگیری ها و تلاشهای شبانه روزی افتتاح و به بهره برداری برسد.

تصاویر مرتبط