سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

در جلسه مجازی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

تصویب ۴ لایحه شهرداری در پارلمان محلی قزوین

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا که به صورت مجازی برگزار شد، ۴ لایحه شهرداری قزوین را پس از بررسی به تصویب رساندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ در این جلسه لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین درخصوص تهاتر مطالبات و تسهیلات دریافتی مربوط به پروژه حکم آباد با پروژه موسوم به بادامستان به مبلغ ۶۱ میلیارد تومان و واگذاری پروژه بادامستان به شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسید.

این گزارش می افزاید؛ براین اساس مبلغ ۶۱ میلیارد تومان در قالب سه بخش نقدی، تسویه سه فقره تسهیلات دریافتی از بانک شهر به نام شرکت عمران آذرستان و تسویه مطالبات حاصل از صورت وضعیت مالیات برارزش افزوده و...به شهرداری قزوین پرداخت خواهد شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ لوایح استمهال بازپرداخت بدهی های مالکان خصوصي اتوبوس های طرف قرارداد با سازمان اتوبوسراني به مدت یکسال ، اصلاح شیوه نامه ابلاغی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری از سوی وزارت کشور و صدور مجوز برای ملک قولنامه ای با کاربری آموزشی واقع در اسماعیل آباد توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین بررسی و به تصویب رسید.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط