سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

مهدی عبدالرزاقی:

منطقه راه آهن قزوین نيازمند محرومیت زدایی است

منطقه راه آهن قزوین محرومیتها و کمبودهای زیادی در بخشهای مختلف دارد که باید به آنها توجه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی نایب رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به لایحه ایجاد دوربرگردان و اصلاح هندسی پل راه آهن اظهار داشت: پیشنهادمی شود اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح در جهت رفع محرومیت و کمبودهای منطقه راه اهن هزینه شود.

وی ضمن تبريك روز روابط عمومي افزود: توسعه و بهسازی پیاده روها، بهبود سیما و منظرشهری و رسیدگی به وضعیت معابر این منطقه از مهم‌ترین مواردی است که باید به آنها توجه کرد.

عبدالرزاقی در بخش دیگری از این جلسه، در خصوص لایحه توافقی در طرح تعریض خیابان سيد جمال الدين اسدآبادی گفت: نباید لوایح شهرداری در این خیابان به صورت موردی و برای برخي شهروندانِ خاص باشد؛ بلکه برای همه پلاکهایی که واقع دراین طرح هستد لایحه جداگانه ارائه و تصمیم گیری شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین در ادامه سخنانش بر لزوم بازبینی طرح های عمرانی قبل از اجرا توسط شورا تاکید و بیان‌کرد: بازبینی و تایید طرح ها قبل از اجرا می تواند اشکالات کار را برطرف کند و طرح ها به صورت کارشناسی شده به مرحله اجرا برسد.

به گفته وی، همچنین اگر طراحی و اجرای طرح ها توسط یک شرکت مهندسی انجام شود، هماهنگی ها بیشتر شده و شاهد اجرای دقیق و موفق پروژه ها خواهیم بود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط