سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

حکمت اله داودی،

در پنجمين دوره شوراها پروژه های زیرساختی خوبی در قزوين اجرا شده است

در این دوره از شوراها اقدامات و پروژه های زیرساختی خوبی اجرایی شده که لازم است تا به صورت مکتوب به اطلاع شهروندان برسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت اله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، با تبریک ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت به حضور مردم در انتخابات اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه حضور و مشارکت مردم قزوین در مقایسه با آمار کشوری بالاتر بود و ۵۳ درصد در انتخابات مشارکت داشته اند.

وی ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب و اعضای جدید شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تبریک ویژه به محضر آیت اله رییسی رییس جمهور منتخب ایران دارم و به اعضای منتخب شورای اسلامی شهرقزوین به ویژه به آقایان فصیحی رامندی و حق شناس تبریک عرض می کنم.

داودی ادامه داد: مقرر شده تا در جلسات بعدی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین برای حضور در صحن شورا دعوت به عمل آید تا همکاری همه جانبه ای داشته باشیم.

وی همچنین از اعضا ی شورا خواست تا درمدت باقیمانده از عمر شورای پنجم در جلسات صحن و کمیسیونهای تخصصی شورا حضور فعالی داشته باشند. 

رییس پارلمان محلی قزوین دربخش دیگری از سخنانش به اقدامات خوب و موثر انجام شده در دوران شورای پنجم اشاره کرد وگفت: عملکرد شورای پنجم در قالب مجموعه اقدامات انجام شده طی ۴ سال اخیر، به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

داودی در ابتدای جلسه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، فرارسیدن این هفته را به تمامی کارکنان این قوه و کارکنان دادگستری استان قزوین تبریگ گفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط