سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

سیده منیره قوامی،

شورای ششم از ظرفیت مرکز پژوهشها استفاده کند

مرکز پژوهشهای شورا و شهرداری قزوین ظرفیتهای زیادی دارد که انتظار می رود شورای ششم از این جایگاه وظرفیت استفاده کند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سیده منیره قوامی رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و سخنگوی پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا،ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع )ودحضور مردم درانتخابات، اظهار داشت: از حضور مردم در انتخابات شورا و ریاست جمهوری تشکر کرده و به منتخبین به ويژه آیت اله رییسی رییس جمهور منتخب ایران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور تبریک عرض میکنم.

وی افزود: این انتخابات یک پیام مهم داشت که امیدوارم مسئولان این پیام را دریافت کرده باشند و در كشور اصلاحات لازم صورت گيرد. قوامی در ادامه سخنانش توجه به مرکز پژوهشهای شورا و شهرداری قزوین را به عنوان یک درخواست از شورای ششم مطرح کرد وگفت: دراین دوره از شورا مرکز پژوهشها راه اندازی شد؛ اما نتوانستیم به خوبی از این ظرفیت بهره ببریم بنابراین لازم است تا درشورای ششم به این ظرفیت توجه شود و در بررسی دقیق لوایح و طرحها از این مرکز بهره برداری شود.

وی همچنین به استفاده از فضای زیرِ میدان مینودر اشاره کرد و گفت: فضای ۵ هزار متری که زیرمیدان مینودر وجود دارد بلااستفاده مانده و لازم است شهرداری قزوین در این خصوص چاره ای بیندیشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین درخصوص وضعیت ساعت کاری پرسنل سازمان عمران نیز به شهرداری قزوین تذکر داد و خواستار رفع نگرانی و مشکلات ایجاد شده برای این افراد شد و گفت: ساعت کاری این پرسنل از ساعت ۷ صبح تا ۷ عصر شده درحالی که بقيه كاركنان از ساعت سه بعد از ظهر عملا کاری ندارند.

وی در خصوص لایحه فروش بخشی از سهام بانک شهر در راستای تامین مالی پروژه های عمرانی گفت: شهرداری قزوین می تواند همزمان با اقدامات اداری برای فروش سهام به موضوع دریافت تسهیلات نیز اقدام و لایحه این موضوع را نیز به شورا ارایه کند و در صورت تحقق این موضوع از فروش سهام خود داری نماید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط