پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

فرج اله فصیحی رامندی،

ازحضور رسانه ها در جلسات شورا استقبال می کنیم

در راستای امر اطلاع رسانی و انعکاس صحیح اخبار از حضورحبرنگاران و رسانه ها درجلسات شورا استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در اولین جلسه شورای ششم اظهار داشت: امیدوارم آغازین روز شورای ششم روز مبارکی باشد و بتوانیم دراین دوره شاهد اقدامات و تاثیرات خوبی برای شهر قزوین باشیم.

وی همچنین از تلاشهای شورای پنجم نیز قدردانی کرد و گفت: شورای پنجم با تمام فراز و نشیبهایی که داشت به اتمام رسید و به هر حال هر فردی با فکر و ایده خاصی وارد شورا می شود و ممکن است برخی از آنها عملیاتی شود وبرخی نیز با چالش و مخالفت مواجه شود و عملیاتی نشود.

وی از زحمات همه اعضای شورای پنجم شهر قزوین تقدیر و برای همه آنان آرزوی توفیق خدمت در همه عرصه ها را کرد.

فصیحی رامندی درادامه سخنانش به روند انتخاب سرپرست شهرداری قزوین اشاره کرد وگفت: در این راستا جلسات تخصصی زیادی با ۹ نفر اعضای شورای ششم برگزار شد تا در نهایت از تعداد ۳۵ نفر از کاندیداهای سرپرستی شهرداری قزوین به ۸ نفر رسیدیم.

وی تاکید کرد: پس از بررسی برنامه های کاندیداهای سرپرستی شهرداری قزوین در نهایت به انتخاب سید مهدی کاظمی رسیدیم که در این جلسه ایشان به عنوان سرپرست شهرداری قزوین معرفی می شود.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش به نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران در امر اطلاع رسانی اشاره و بیان کرد: در شورای چهارم که بنده به عنوان رییس شورا حضور داشتم اجازه دادم که خبرنگاران در جلسات علنی شورا حضور یابند؛ چراکه معتقدم خبرنگاران دارای وجدان بیدار و آگاه هستند و باید برای انعکاس مطالب در جلسات حضور داشته باشند.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شورای پنجم به رسانه و خبرنگاری اجازه ورود به جلسات داده نشد که بنده همان موقع با این موضوع مخالفت کردم چراکه ما باید از حضور رسانه ها درصحن شورا و جلسات برای انعکاس مطالب و اخبار استقبال کنیم.

به گفته وی خوشحال می شویم تا رسانه ها موارد و مشکلات را به ما منعکس کنند و در این راستا نیازمند تعامل بیشتری هستیم

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین از قول مساعد همکاری و تعاملات بیشتر فرمانداری قزوین با شورای اسلامی شهر قزوین خبرداد و گفت: دراین راستا نیز شورای اسلامی شهر قزوین با شفافیت در انجام امور و وظایف خود بر تداوم همکاری و تعاملات با فرمانداری قزوین تاکید دارد.

وی همچنین در پایان سخنانش یادو خاطره اعضای ادوار گذشته شورا که امروز در میان مان نیستنداز جمله مرحومه سرکارخانم حکمت، مرحوم سیاهکالی مرادی ومرحوم خاکساران را گرا می داشت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط