یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

صدور پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

فرج اله فصیحی رامندی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سید مهدی کاظمی، سرپرست شهرداری قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است:

             بسم الله الرحمن الرحیم

            ن وَاَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ

در هنگامه غدیر بودند کسانی که خبر را نگاشتند تا افزون بر سینه‌ تاریخ، برگ‌های تاریخ نیز گواه شود بر حقانیت حقی که انسان را به سوی انسان کامل رهنمون می‌سازند. این همان فریادی است که خبردانان و خبرنگاران در تاریخ انجام داده‌اند.

۱۷مردادماه سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حقیقت یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.
خبرنگاران جهادگران خط مقدم رسانه‌ای جمهوری اسلامی و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله محسوب می‌شوند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی صمیمانه تبریک عرض می نماییم و از ایزد منان برای این عزیزان توفیق روزافزون، سعادت، سلامت و سرافزاری آرزومندیم.


فرج اله فصیحی رامندی
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

سید مهدی کاظمی
سرپرست شهرداری قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط