شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

نایب رییس پارلمان محلی قزوین:

خبرنگاران، جریانی سازنده و تعاملی با شورای ششم اتخاذ کنند

خبرنگاران و رسانه ها یک جریان سازنده و سالم و تعاملی را با شورای ششم اتخاذ کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ محسن حق شناس نایب رییس پارلمان محلی قزوین در دومین جلسه علنی شورا در دوره ششم، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار داشت: این نهاد که زیر نظر مستقیم شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد، از زمان تشکیل تاکنون منشا خدمات بسیار خوب و موثری در سطح جامعه شده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قوین با مدیرجهاد دانشگاهی قزوین، گفت: گزارش بسیار خوبی از خدمات این مرکز ارائه شد و امیدواریم تعاملات فی مابین مرکز جهاد دانشگاهی و شورای ششم و استفاده از ظرفیتهای شهرداری افزایش یابد.

وی همچنین در ادامه به فرارسیدن ۱۷مرداد، روزخبرنگار اشاره و بیان کرد: حال جامعه را از خبرنگار می توان پرسید، چراکه آنان چشم بینای جامعه هستند و زوایای پنهان جامعه را می بیند و انتقال می دهد.

حق شناس همچنین خواستار در پیش گرفتن یک جریان سازنده و سالم و تعاملی از سوی خبرنگاران با شورای ششم شد و اظهار امیدواری کرد: این تعامل شورا و خبرنگاران در بین ادوار گذشته شوراها نمونه باشد.

وی در ادامه سخنانش به نقش نقد سازنده در جامعه اشاره کرد و گفت: یقینا آن جامعه ای که توان پذیرش نقد سازنده را نداشته باشد، جامعه ایستایی خواهد بود و دچار رکود خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اسلام نقد به اشخاص وارد نمی شود، بلکه به کار وارد می شود کار خوب از هرکسی سر زد باید تقدیر شود و کار بد نیز نیز از هر شخصی سر زد باید مورد تقبیح قرار گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار امیدواری کرد: تعامل شورا و رسانه ها بسیار خوب باشد و شورایی باشد که بدون شعار، شورای مردمی و شورای شفاف را به منصه ظهور برسانیم.

وی همچنین در خصوص کاهش تعداد کمیسیونهای تخصصی شورا در این دوره گفت: به دلیل افزایش حضور اعضا در کمیسیونها و عمیق ترشدن فعالیتها و محتوا با نظر اعضا تعداد کمیسیونهای تخصصی شورا از ۷به ۵ کمیسیون تقلیل یافت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط