سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

اشدری،

اجازه ندهیم در این دوره شورا هیج دستگاهی نیروی انسانی اش را پای شهرداری بنویسد

پایش و ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری قزوین در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فاطمه اشدری عضو پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی برنامه های نامزدهای تصدی پست شهردار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه از سنوات گذشته بدعت شده که برخی از مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس نیروهایی را که در دفترشان به کار می گیرند از میان نیروی انسانی است که در شهرداری مشغول به کارند یا به اجبار مشمول قرارداد در شهرداری می شوند و قراردادهایی را به پای شهرداری نوشته اند ، که قانونا و شرعا و عرفا حرام است ؛ براین اساس لازم است که اجازه ندهیم دراین دوره شورا هیج نماینده ای و هیچ دستگاهی نیروی انسانی اش را پای شهرداری بنویسد.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب، خواستار صیانت از حقوق بیت المال و حق الناس شد.

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه خواستار ارائه لیست پرسنل بالای ۳۰ سال خدمت از سوی شهرداری شد و افزود: شهرداری با پیشنهاد بسته های تشویقی برای استقبال این افراد، ‌نسبت به بازنشستگی آنان اقدام کند تا بدینوسیله در راستای جوانسازی و ارتقاء کیفی و توانمندی نیروی انسانی گام بردارد.

اشدری همچنین در بخش دیگری از سخنانش به ارائه بسته های فرهنگی با توجه به ایام محرم و صفر، ساماندهی و فرهنگ سازی، هدایت نذورات ویژه ایام محرم در کنار نذورات و کمک‌های مومنانه، نذر کتاب به ویژه نذر چادر و هدایایی در قالب پوشش اسلامی و تهیه بسته‌های لوازم التحریر تاکید کرد.
 
وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناسبت های فرهنگی به ویژه ایام محرم و صفر تاکید و بیان کرد: در بخش نماز و حجاب از اقدامات انجام شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ماه محرم می توان استفاده کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از جلسه که با حضور شرفی یکی از نامزدهای تصدی،پست شهردار قزوین برگزار شد گفت: شهر قزوین ظرفیتهای بی نظیر زیادی دارد و دارای منابع زیادی است و این گونه نیست که شهر را با جیب خالی تحویل شهردار آینده این شهر بدهیم.

وی تصریح کرد: این شهر یک مدیریت خوب می خواهد تا منابع مالی برای شهر ایجاد شود.

اشدری همچنین خواستار توجه به موضوع بازرسی در شهرداری شد و خاطرنشان کرد: باید در شهرداری نگاه نوین و جدیدی به این موضوع داشته باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط