یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ضرورت اختصاص سهم معلولان در مدیریت شهری قزوین

از آنجایی که بالغ بر ۲۰ درصد اقشار جامعه اقشار معلول و آسیب دیده هستند ، برای رعایت حال این عزیزان در اجرای پروژه‌های شهری و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب، بر اساس ویژگی‌های این افراد که بتوانند به راحتی از امکانات شهری استفاده کنند، شهردار آینده شهر قزوین باید مدیران و مشاورینی از جامعه نخبگان و توانمند معلولین شهر داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فاطمه اشدری عضو پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی برنامه های پیشنهادی نامزدهای تصدی پست شهردار قزوین برگزا رشد، تاکید کرد: از شهردار آینده شهر قزوین می خواهم تا برای معلولان شهر سهم مدیریتی قائل باشد و مشاورینی از جنس این قشر مهم و توانمند جامعه داشته باشد.

وی افزود: بنده برای این قشر سهم اشتغال در کنار ارائه خدمات شهری می خواهم؛ چراکه افراد توانمندی در شهر قزوین از این جامعه داریم که بسیارتوانمند هستند و می توانند در پستهای مهم شهرداری به عنوان مدیر ایفای نقش کنند.

اشدری همچنین بر لزوم توجه به تهیه پیوستهای فرهنگی، اجتماعی تاکید کرد.

وی همچنین در این جلسه از نامزدهای پست شهردار قزوین درخصوص نحوه تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی با توجه به محدودیت بودجه و عدم تحقق درآمدها، کارآفرینی درشهرداری، توجه به باغستان سنتی ، ایجاد دراآمدهای پایدار شهری سوالاتی را مطرح کرد.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط