سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عضو شورای اسلامی شهر قزوین؛

در ارایه خدمات رفاهی به پرسنل مرز بندی نکنیم

در آیین نامه رفاهی پرسنل شهرداری قزوین نباید مرز بندی برای ارایه خدمات قایل شویم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین صلح جو عضو پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاردبررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی با تاکید بر این مطلب اظهارکرد: در تصویب آیین نامه رفاهی پرسنل باید دقت زیادی صورت گیرد و در ارایه خدمات رفاهی به پرسنل نباید مرزبندی قایل شویم.

وی در بخش دیگری از جلسه که با حضور جمعی از آتش نشانان قزوین برگزار شد اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است چرا که پا به عرصه خطر می گذارند و با جانشان معامله می کنند و همانند فرشته نجات در راستای تحقق اهداف خود تلاش می کنند.

این عضو شورا ادامه داد: روز هفتم مهر ماه در تقویم کشور برای تقدیر از رشادت های آتش نشانان و در جریان شهادت تعدادی از آنان در حین اطفای حریق در پالایشگاه آبادان به عنوان روزملی ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شد.
 
صلح جو خاطر نشان کرد: همچنین این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حماسه آفرینی ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان در عرصه دفاع مقدس و آموزشهای همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث و سرمایه های ملی نامگذاری شد.
 
به گفته این عضو پارلمان محلی قزوین تصویب تعیین مشاغل سخت و زیان آور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های کشور مصوبه ای عالی این که احقاق حق این قشر را عملیاتی کرده‌است.

وی همچنین خواستار رفع مشکلات مربوط به تجهیزات آتش نشانی شد و گفت: برای افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش از نیروها، تجهیزات و خودروهای سایر ایستگاهها استفاده شده که استاندارد ومنطقی نیست.

این عضو شورا افزود: برای حل مشکل جذب نیرو در سازمان آتش نشانی می توان از نیروهای عملیات که در محیط اداری کار می کنند استفاده نمود و یا اینکه نسبت به شناسایی افرادی که در شهرداری قزوین خدمت می کنند و شرایط فیزیکی، تحصیلاتی و فنی این کار را دارند بهره برد.
 
صلح جو همچنین خواستار توجه ویژه به پرسنل سازمان آتش نشانی در خدمات رفاهی با توجه به سختی کار آنان شد.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط