سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

صلح جو:

پیگیری مطالبات شهروندان در اولویت اقدامات شورای شهر است

پیگیری و حل مشکلات و مطالبات شهروندان از وظایف مهم و در اولویت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین می باشد.

حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهارکرد: با توجه به مراجعات و مطالبات مردمی در نواحی دانش و مشعلدار مبنی بر نصب و راه اندازی پل عابر پیاده این موضوع پیگیری شد و از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در مرحله جذب سرمایه گذار می باشد.

وی افزود: به دلیل تردد خطرناک شهروندان از جاده به سمت محل زندگی خود و نداشتن پل ارتباطی ضرورت دارد تا هر چه سریعتر شاهد راه اندازی و نصب پل عابر پیاده باشیم.

به گفته صلح جو، این پل قرار است در نواحی دانش و مشعلدار به صورت رمپ ساخته شود تا شهروندان، موتورسواران و دوچرخه سواران بتوانند به راحتی و ایمن تردد کنند.

وی همچنین به اقدام خوب مجزا کردن باند کندرو خیابان در مشعلدار اشاره کرد و گفت: با نظر کارشناسان این نیاز مردم از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در فاز طراحی و اجرا قرار گرفته است.

این عضو شورا خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه بیشتر به نواحی منفصل شهری خدمات خوبی به شهروندان این مناطق ارایه نماییم.

وی همچنین به افتتاح ایستگاه آتش نشانی در شهرک دانش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد راه اندازی ایستگاه آتش نشانی توسط شهرداری قزوین در شهرک دانش بودیم و امیدواریم که شهروندان بتوانند از خدمات این ایستگاه در مواقع بحرانی و خطر استفاده کنند.
 

/پایان پیام/

تصاویر مرتبط