سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

فصیحی رامندی:

راه اندازی کمیته تخصیص بودجه و اعتبار پیگیری می شود

در راستای توزیع بهینه اعتبارات در شهرداری قزوین راه اندازی کمیته تخصیص اعتبار و بودجه پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد، طی سخنانی با اشاره به میلاد باسعات حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از دستورات نورانی قرآن کریم بهره مند شده و تبعیت از نبی مکرم اسلام را سرلوحه کارها قرار دهیم و از اخلاق حسنه پیامبر(ص) الگوبرداری نماییم.

وی افزود: درشب ولادت پیامبر اکرم (ص) حوادث گوناگونی از جمله شکسته شدن طاق کسری، خاموش شدن آتشکده و نورباران آسمان مکه اتفاق افتاد که همه این موارد از اعجاز بوده است.

فصیحی رامندی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر چهار گفت: این عملیات درغرب کشور انجام شد که درآن رزمندگانی از استان قزوین نیز حضور داشتند و پیروزی های بزرگی دراثر این عملیات نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین درادامه جلسه درخصوص پیگیری کمیته تخصیص در شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بسیاری از پروژه ها در شهر اجرا می شود که در اولویت اجرا نیستند و با راه اندازی این کمیته می توان نظارت خوبی دراین خصوص داشت.

فصیحی رامندی ادامه داد: به عنوان نمونه در بلوار ایران شاهد اجرای نصب گلدانهای سیمانی هستیم که به نظر یک طرح تشریفاتی است درحالی که اتصال پل ولایت به پل مرحوم ابوترابی که مشکل چندانی ندارد سالهاست بلاتکلیف مانده و انجام نمی شود.

وی همچنین از تعیین حسابرسان برای سال 1400خبرداد و در ادامه درخصوص لایحه شهرداری قزوین مبنی بر تمدید برنامه راهبردی پنج ساله دوم شهر و شهرداری قزوین برای سال آینده گفت: باتوجه به اینکه حدود 25 درصد برنامه پنج ساله شهرداری قزوین اجرایی شده است، بنابراین با شروطی که در کمیسیون قید شده با این موضوع موافقت می شود و همه شروط باید توسط شهرداری قزوین پذیرفته و اجرایی شود.

فصیحی رامندی دربخش دیگری از سخنانش درخصوص درخواست یکی از اعضا مبنی بر دعوت از اداره کل راه وشهرسازی درصحن شورا گفت : پیرامون عمل به تعهدات اداره کل راه وشهرسازی درخصوص اجرای پروژه نسیم شمال جلسات و صحبتهایی داشته ایم اما برای حضور درصحن شورا از مدیرکل راه و شهرسازی استان دعوت خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از جلسه درخصوص آسفالت مشارکتی در تعاونی کور اوغلی در منطقه سه شهرداری گفت: لازم است دراین خصوص از شهرداری منطقه، لایحه ای ارایه شود تا میزان سهم مشارکت شهرداری و تعاونی نیز مشخص شود.
 

/پایان پیام/

تصاویر مرتبط