سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

نامگذاری خیابان نادری به نام شهدای مدافع سلامت

به منظور ارج نهادن به مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند پیشنهاد می شود تا خیابان نادری قزوین به نام شهدای مدافع سلامت تغییر نام یابد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهردقزوین، فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد و گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان بوعلی قزوین در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارد و با توجه به قرارگیری این بیمارستان در خیابان نادری، پیشنهاد می شود که این خیابان به نام شهدای مدافع سلامت تغییر نام پیدا کند.

وی افزود: این موضوع هم توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سازمان نظام پزشکی پیگیری و پیشنهاد داده شده و شایسته است تا با هدف تجلیل از کادر درمان استان محقق شود.

اشدری همچنین در تذکری به شهرداری قزوین خواستار ارایه گزارش شش ماهه هزینه و درآمد شد و گفت: برای تدوین سیاستهای کلی برای بودجه باید وضعیت درآمدی و هزینه ای شهرداری قزوین در طی این مدت را بدانیم.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: وضعیت پروژه های نیمه تمام و اتمام آنها نیز باید مشخص شود تا در خصوص وضعیت بودجه ای در سال آینده بتوانیم اعمال سیاست و نظر نماییم.

اشدری همچنین تاکید کرد: هنوز مصوبه شورا پیرامون تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای مساعدت با تیم درمان در منزل با مسئولیت خانم دکتر یکه فلاح ، محقق نشده و لازم است با توجه به شروع پیک ششم این بیماری هر چه سریعتر نسبت به تامین اعتبار در این خصوص اقدام شود، هر چند با ‌گذشت بالغ بر دو ماه از تصویب مصوبه، قیمت دستگاه اکسیژن ساز افزایش یافته است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط