یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

چگینی،

میدانی به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود

به منظور ارج نهادن به تلاشهای کادر درمان و مدافعان سلامت پیشنهاد می شود میدانی در شهر قزوین به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس و اعضای هیات مدیره نظام پرستاری استان برگزارشد با بیان این مطلب اظهار کرد: کادر پرستاری و درمان تلاش شبانه روزی و خدمت بدون منت در راستای درمان بیماران به ویژه بیماران کرونایی داشته اند که از زحمات همه آنها قدردانی می کنیم.

وی افزود: پرستاران همانند آتش نشانان که جان خود را برای نجات افراد گرفتار در آتش به خطر می اندازند، جان شیرین خود را فدای سلامت مردم می کنند و به راستی اینان همانند شهدای ما قابل تقدیر و ستایش هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت خاطر نشان کرد: نامگذاری میدانی به نام مدافعان سلامت کوچکترین کار و خدمتی است که برای این عزیزان می توانیم انجام دهیم.
 
چگینی همچنین به پیگیری مطالبات به حق پرستاران اشاره کرد و گفت: باید نیازهای معیشتی جامعه پرستاران برآورده وحق آنها در حقوق ومزایا به درستی پرداخت شود تا شاهد بی انگیزگی و خروج آنها از کشور نباشیم.

 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط